Електронна комерція виявилася рятівною альтернативою для тисяч українських батьків під час глобальної кризи традиційної торгівлі. Коронавірусние обмеження сприяли зростанню онлайн-продажів і міграції стаціонарного бізнесу в інтернет.

Удосконалення мережевих технологій дозволило дистанційно вирішувати десятки офіційних питань і побутових проблем. Звичні дії перемістилися в глобальну мережу. Люди навчилися не тільки віддалено працювати, а й перевели спілкування і шопінг в онлайн-площину.

false

Зміна споживчої поведінки

Український ринок переживає прискорену цифрову трансформацію. Нарощування продажів - мета будь-якого бізнесу, але стрімка динаміка поставила інтернет-продавців перед несподіваними проблемами. Паралельно з кількістю покупців, які замовляють дитячі товари через інтернет, зросли вимоги до ресурсів і збільшилася кількість конкурентів.

Клієнти інтернет-рітейлерів хочуть бачити на сайті зручні і максимально швидкі варіанти пошуку і оформлення замовлень. Магазини дитячих товарів, такі як pampik.com, намагаються мотивувати і заохочувати постійних покупців. Сьогодні виграє той, хто пропонує найбільший вибір товарів і брендів, доставку "до дверей", можливість консультацій з менеджерами за безкоштовними телефонами, персоналізовані новинні і рекламні розсилки.

На освоєння технічних нововведень треба було всього кілька місяців. Люди, ще пару років тому не бажають користуватися цифровими послугами, були змушені змінити своє ставлення. Не можна не визнати переваги діджіталізаціі і те, що жоден фізичний магазин не в змозі забезпечити такий же асортимент, можливості для вибору і порівняння товарів.

false

Цифрове майбутнє інтернет-магазинів іграшок

Формат онлайн-продажів не дозволяє доторкнутися до товарів до здійснення покупки. Але ніщо не заважає в подробицях розглянути вподобану річ і прочитати опис. Клієнтів приваблюють якісні огляди і професійне обслуговування, яке пропонують онлайн-рітейлери. Такий підхід стимулює всі категорії покупців: і тих, хто робить спонтанні емоційні покупки, і тих, хто звик діяти за планом.

Цікаві дані представили "OLX Доставка" і компанія CBR. За даними спільного аналізу ринку, опублікованими в липні 2021 року, кількість онлайн-покупців в Україні стає дедалі більше і становить 42% від усього населення. Кожен третій онлайн-користувач регулярно купує товари через інтернет.

За величиною середнього чека за півроку з другої половини 2020 до весни 2021 р найбільше зростання припав на замовлення дитячих товарів (на 84%). Вимушені канікули і перехід на дистанційний формат навчання викликали бум покупок іграшок і настільних ігор.

Українська асоціація індустрії іграшок відстежила, що головними ініціаторами покупок товарів для дітей залишаються мами. Покупці дитячих іграшок віддають перевагу спочатку безпеки, а потім - ціною.

Маркетингові агентства, що аналізують роздрібний ринок онлайн-іграшок та ігор, очікують стабільне щорічне зростання галузі. Дослідники відзначають, що після зняття обмежень покупці йдуть в торгові центри і дитячі магазини цілеспрямовано. Користується популярністю послуга Click & Collect, що дозволяє замовити товар на сайті, а забрати і розплатитися - в найближчому магазині або точці видачі.