Із 1 січня 2021 року продажами прямої реклами та міжпрограмного спонсорства на телеканалах групи 1+1 media займатиметься ТОВ «Сиріус Медіа». Компанію очолює Тимофій Гонта, який 9 років поспіль обіймав посаду керівника напряму продажів прямої реклами у компанії-партнері медіагрупи – ТОВ «Глобал Медіа Груп». «Сиріус медіа» пропонує рекламодавцям як окремі послуги, так і пакетну пропозицію, що включає і пряму рекламу, і міжпрограмне спонсорство.

«Цього року ми в експериментальному порядку запропонували рекламодавцям «Глобал Медіа Груп» комплексний пакет послуг – і клієнти залишилися задоволені результатом. Тому вже із 2021 року ми ще більше підсилимо цю інтеграцію двох типів розміщення і зможемо надавати клієнтам унікальну для ринку послугу. А саме – допрацьовану пропозицію, що допоможе клієнтам оптимізувати свої витрати, зробити це ефективно та отримати максимальні медійні показники», – говорить Тимофій Гонта, генеральний директор ТОВ «Сиріус Медіа».

Насамперед команда «Сиріус Медіа», до якої перейшла частина співробітників «Глобал Медіа Груп», зосередиться на вдосконаленні програмного забезпечення, за допомогою якого буде покращено й оптимізовано пакети послуг для клієнтів, а також розширено його можливості у плані розміщення прямої реклами тощо.

У свою чергу, ТОВ «Глобал Медіа Груп» продовжує працювати на ринку медійних послуг і зосередиться, зокрема, на розвитку та посиленні ринкових позицій у галузі інтеграційного спонсорства та роботі з прямими клієнтами. Напрям інтеграційного спонсорства очолює Катерина Кудрицька, керівниця відділу спонсорства «Глобал Медіа Груп».

«Інтеграційне спонсорство із року в рік зростає, і результати роботи нашої спонсорської команди є справжнім проривом на ринку за останній час. З урахуванням обмежень 2020-го року, спонсорський відділ все одно знайшов, що запропонувати клієнтам – і зробити їх щасливими. Немає жодних сумнівів, що інтеграційне спонсорство є ефективним лише за умови тісної співпраці з продюсерами, креативом, маркетингом безпосередньо каналів групи 1+1 медіа. І, що важливо, ми пропонуємо клієнту набагато більше: не просто заставку, плашку, логотип – а креатив, який виправдає його інвестиції», – говорить Катерина Кудрицька, керівниця відділу спонсорства «Глобал Медіа Груп».

«Таке розмежування напрямів та передача прав на продаж реклами незалежному гравцеві ринку є абсолютно логічним кроком. Наш поточний партнер «Глобал Медіа Груп» залишається сильним гравцем із більше ніж 12-річним досвідом і наше портфоліо клієнтів мовить саме за себе. В той же час ми покладаємо великі сподівання на співпрацю із «Сиріус Медіа» і впевнені, що клієнти зовсім скоро оцінять ексклюзивні пропозиції та індивідуальний підхід», – говорить Валерій Варениця, Член Правління, комерційний директор групи 1+1 media.

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram