Осінній телевізійний сезон продовжує приносити групі 1+1 media та флагманському телеканалу 1+1 нові здобутки. Так, за результатами 36-го тижня телеперегляду, з 6 по 12 вересня, 1+1 втримує впевнене лідерство та є №1 cеред усіх телеканалів з середньою часткою 10,5% за аудиторією 18-54 (50 тис.+).

Традиційно, ключові проєкти "плюсів" користуються великою популярністю глядачів. Так, ранкове шоу "Сніданок з 1+1" є лідером у своєму слоті з середньою тижневою часткою 20,5% – це найкращий тижневий результат за весь час існування проєкту. Крім цього, випуск від 8 вересня здобув частку 24,4% за аудиторією 18-54 (50 тис.+) та охоплення 1,4 млн глядачів (4+, вся Україна) – це новий рекорд проєкту з 2018 року.

Прем’єра програми "Життя відомих людей" (ЖВЛ) зібрала сумарну тижневу частку 14.0%, а перший випуск нового сезону пройшов з високою часткою 16,0% за аудиторією 18-54 (50 тис.).

Оновило власний рекорд й інфотейнмент-шоу "Твій день", яке 9 вересня зібрало біля екранів 1 млн глядачів (аудиторія 4+, вся Україна), та частку 13,0%. Крім цього, середня частка проєкту за 6-12 вересня склала 10,5% – це найкращий тижневий результат з моменту старту проєкту.

Другий тиждень показу серіалу "Моя улюблена Страшко" впевнено тримає напругу: середня частка за тиждень склала 10,4%.

Головний випуск новин "ТСН. Тиждень" від 12 вересня пройшов з часткою 13,6%, а другий епізод "Танців з зірками" – з часткою 16,1%. Середня частка основних випусків ТСН за минулий тиждень склала 13,8%.

Крім цього, вдалою для всієї групи 1+1 media була неділя, 12 вересня. Частка групи за цей день склала 24,4% – це найкращий результат серед медіагруп 12-го вересня і власний рекорд 1+1 media з грудня 2019 року за комерційною добою. Також у п’ятірку лідерів потрапив телеканал 2+2, який цього дня опинився на п’ятій сходинці з часткою 6,8%. Це найвищі результати каналу з 2015 року.

Високу частку також зібрав телеканал ТЕТ – 4,2%. А 9 вересня випуск "Богині шопінгу" здобув рекордні цифри у своєму слоті. Реаліті пройшло з часткою 20,4% за аудиторією 25-34 (50 тис.+).

Дані наведено за аудиторією 18-54 (50 тис.+)

06:00-26:00, Дані на 13 вересня, Overnight 2TSV

Дані дослідження ТВ аудиторії належать ІТК; оператор панелі — Nielsen.