Офіс компанії METRO Україна переходить на гнучкий режим роботи на постійній основі

18:19, 14 липня 2020
Вікно
222 0

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна», першою з продуктових ритейлерів на ринку України, ухвалила рішення перевести Офіс підтримки торговельних центрів METROна гнучкий режим роботи на постійній основі.

METRO Україна перевела своїх співробітників під час пандемії, представники міжнародного ритейлера зрозуміли, що можуть досягати високих результатів, не втрачати налагодженої комунікації з колегами та партнерами, а також ефективно підтримувати бізнес-процеси за допомогою всіх доступних діджитал-рішень. Ця незапланована трансформація стала важливим поштовхом  для того, щоб ухвалити рішення перейти на гнучкий режим роботи на постійній основі. 

Для кожного зі співробітників офісу METRO Україна така трансформація означає, що вони можуть працювати з будь-якого місця та в будь-який час, коли їм буде зручно. Компанія не очікує, що 100% працівників відвідуватимуть офіс щодня.

Натомість «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» очікує, що співробітники компанії дотримуватимуться стандартних робочих годин відповідно до закону про працю. Проте компанія надає гнучкість у плані часових рамок (початку та закінчення робочого дня), а також місця роботи. Окрім цього, METRO Україна сформувала й інші правила та проілюструвала всі особливості роботи в гнучкому режимі в спеціально створеному для працівників відеоролику. Ролик доступний за посиланням.

«Криза, пов’язана з COVID-19, принесла нам усім безліч викликів. Та водночас кожен отримав шанс осмислити наші цінності та переглянути внутрішні ресурси не тільки у нашому повсякденному житті, а й у робочому середовищі. Це стало чудовою можливістю поглянути на все під іншим кутом та осягнути наскільки ми можемо зберігати міцну опору та керувати власною продуктивністю, – коментує Ірина Брижак, Директор з персоналу «МЕТРО Кеш енд Кері Україна».Компанія METROволодіє потужною міжнародною експертизою та завжди прагне привносити найкращі практики в Україну. Тож, з метою зробити життя своїх співробітників ще комфортнішим та допомогти їм підтримувати баланс між роботою та особистим життям на найвищому рівні, «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» ухвалила рішення перейти на гнучкий режим роботи на постійній основі з липня 2020 року.Ми стали першими на ринку продуктового ритейлу в Україні, хто зважився на цей вагомий крок. Адже саме миттєва реакція у вирішенні нагальних питань та тісна взаємодія між командами є запорукою успіху в торгівлі. Раніше ми досягали цього завдяки присутності колег офісу «під одним дахом». Проте нові реалії допомогли компанії переглянути цей підхід. Ми повністю довіряємо нашим колегам, тому даємо їм більшу свободу для пошуку оптимального часу та місця роботи, щоб вони могли бути максимально ефективними, мотивуючи цим досягати ще кращих результатів нашій компанії загалом» – підсумовує Ірина Брижак. 

МЕТРО Кеш енд Кері Україна» вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі METRO Cash & Carry у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі; та 3-ма магазинами оптової торгівлі «Бери Вези» у Тернополі, Луцьку та Чернігові. За понад 16 років діяльності в Україні METRO Cash & Carry інвестувала в національну економіку понад 600 млн. євро. Обсяг продажів компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» за 2018/2019 фінансовий рік (жовтень 2018 р. – вересень 2019 р.) склав 627 млн. євро. «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» входить до складу METRO. Більше інформації: www.metro.ua

METRO – це провідна міжнародна торговельна оптова компанія, що спеціалізується на обслуговуванні готелів, ресторанів та служб кейтерингу (HoReCa), а також приватних підприємців – власників закладів роздрібної торгівлі. Обслуговуючи понад 16 млн. клієнтів у світі, компанія забезпечує їх якісними товарами як безпосередньо у великих торговельних центрах, так і онлайн, з професійною доставкою. Окрім цього, METRO допомагає своїм клієнтам розвивати бізнес та підвищувати конкурентоздатність, пропонуючи їм сучасні digital-інструменти, покликані розвивати та вдосконалювати сферу гостинності у кожній країні присутності компанії. Сталий розвиток є одним із ключових факторів успішного бізнесу METRO, про що свідчить статус лідера галузі згідно з Європейським індексом сталого розвитку Dow Jones Sustainability Index 2019. Компанія представлена у 34 країнах та надає робочі місця понад 100 тисячам працівників. Обсяг продажів METRO у 2018/2019 фінансовому році склав 27,1 млрд. євро. У жовтні 2019 року METRO AG заключила угоду щодо продажу мажоритарного пакету акцій свого бізнесу у Китаї. У вересні 2018 року компанія розпочала процес продажу роздрібної мережі Real, що налічує понад 34 тисячі працівників. Більше інформації: www.metroag.de

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter