Наглядова рада METRO AG ухвалила рішення призначити Штефана Ґройбеля новим Генеральним директором METRO AG. На цій посаді Штефан Ґройбель стане наступником Олафа Коха, який пішов з компанії 31 грудня 2020 року. З 1 січня 2021 року Крістіан Баєр, Фінансовий директор METRO AG, та Рафаель Гассет, Операційний директор METRO AG, тимчасово спільно виконують обов’язки генерального директора. Штефан Ґройбель вступить на посаду в METRO AG 1 травня 2021 року. На даний момент він є членом правління компанії Würth Group (м. Кюнцельзау, Німеччина).

Завдяки сильній професійній експертизі Штефан Ґройбель у своїй новій ролі в METRO AG посилить розвиток компанії: він є потужним лідером із широким досвідом роботи в оптовому бізнесі, а також має ґрунтовні та глибокі знання щодо динамічного сектору оптової торгівлі. Штефан переходить з міжнародної компанії Würth Group, що є успішним та прибутковим сімейним бізнесом, який швидко зростає та користується повагою на світовому ринку завдяки своєму сильному підприємницькому духу та культурі, орієнтованій на клієнтів. У Würth Group Штефан Ґройбель керував основним бізнесом і відповідав за всі стратегічні проекти правління, включаючи  digital-трансформацію бізнесу.

Раніше Штефан Ґройбель був партнером Європейської практики Роздрібної торгівлі та споживчих товарів міжнародної консалтингової компанії McKinsey & Company. Серед його функціональних пріоритетів були продажі, операційна діяльність та трансформація. У цій ролі він також консультував METRO.

 "Наглядова рада щиро вітає Штефана Ґройбеля з призначенням на посаду нового Генерального директора METRO AG, – коментує Юрген Штейнеманн, Голова Наглядової ради METRO AG. –  Штефан Ґройбель – це найкращий вибір на роль генерального директора, який успішно очолить METRO на новому етапі розвитку оптового бізнесу. Це сильний лідер, який знайомий з усіма викликами оптового бізнесу і має ґрунтовні знання щодо цієї сфери завдяки своїй попередній ролі як радника галузі роздрібної торгівлі та споживчих товарів. Ми підтримуємо його клієнтоорієнтований підхід і розуміння того, що спрощення бізнес-процесів, досконалість в операційній діяльності та чіткий фокус на досягненні цілей сприятимуть зростанню бізнесу METRO".

"Я дуже радий приєднатися до METRO у якості Генерального директора на початку нового етапу, коли компанія посилює свої позиції як оптовий гравець, - коментує Штефан Ґройбель своє призначення. – Я робитиму все, що від мене залежить, для прискорення зростання бізнесу та створення додаткової цінності для клієнтів та акціонерів METRO".

METRO – це провідна міжнародна торговельна оптова компанія, що спеціалізується на обслуговуванні готелів, ресторанів та служб кейтерингу (HoReCa), а також приватних підприємців – власників закладів роздрібної торгівлі. Обслуговуючи понад 16 млн. клієнтів у світі, компанія забезпечує їх якісними товарами як безпосередньо у великих торговельних центрах, так і онлайн, з професійною доставкою. Окрім цього, METRO допомагає своїм клієнтам розвивати бізнес та підвищувати конкурентоздатність, пропонуючи їм сучасні digital-інструменти, покликані розвивати та вдосконалювати сферу гостинності у кожній країні присутності компанії. Сталий розвиток є одним із ключових факторів успішного бізнесу METRO: вже протягом 7 років поспіль компанія входить до світового індексу сталого розвитку Dow Jones Sustainability Index. Компанія представлена у 34 країнах та надає робочі місця понад 97 тисячам працівників. Обсяг продажів METRO у 2019/2020 фінансовому році склав 25,6 млрд. євро. Більше інформації: www.metroag.de

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram