Акція проходить з 03 листопада по 27 листопада 2021 року в усіх торговельних центрах METRO в Україні у 18 містах. За умовами акції протягом цього періоду за кожну продану одиницю продукції під торговими марками Ariel, Tide, Lenor, Fairy та Mr. Proper у мережі торговельних центрів METRO, компанія Procter&Gamble Україна передасть таку ж кількість одиниць продукції зі свого портфоліо торгових марок на благодійність через членів мережі благодійного фонду "Фудбенк" – для багатодітних сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах. Крім того, у рамках акції, 2000 найбільш потребуючих багатодітних сімей отримають разом з побутовою хімією також набори для прибирання, надані компанією МЕТRО.

"Це вже друга хвиля нашого спільного проекту з МЕТRО у рамках реакції на COVID-19. Минулого разу ми допомагали самотнім літнім людям, а тепер спрямовуємо зусилля на підтримку соціально незахищених багатодітних сімей. Кожен охочий може долучитись до благодійної справи, взяти участь в акції "Один для Одного" та допомогти тим, хто цього найбільше потребує. Завдяки ініціативі багатодітні родини у різних куточках України отримають річний запас засобів для прання та прибирання, і така підтримка є надзвичайно актуальною в часи пандемії." - зазначила Наталія Нікітіна, керівник з корпоративних комунікацій "Procter&Gamble Україна".

Передача благодійної допомоги здійснюватиметься з 30 листопада 2021 року до 01 лютого 2022 року.

"Згідно з даними ЮНІСЕФ Україна, одними з найбільш незахищених верств населення в Україні є багатодітні сім’ї, а також сім’ї в яких дитину виховує один із батьків. Зберегти сім’ю в такій ситуації та забезпечити дітям належні умови проживання – одне з найголовніших завдань батьків, які перебувають у складних життєвих обставинах. Тож, щоб допомогти цим людям підтримувати належну чистоту вдома та оберігати своїх дітей від захворювань, компанія METRO Україна спільно з партнерами організували благодійну акцію. Окрім передачі засобів для прання і прибирання від Procter&Gamble Україна, наша компанія надасть для сімей, що опинилися в складних життєвих обставинах,  господарські товари для прибирання під власною торговою маркою ARO. Співпрацюючи з реабілітаційними центрами, які опікуються вилученими з родин дітьми, ми отримуємо зворотний зв’язок, що дуже важливо підтримувати саме сім’ї в скруті, щоб не допустити їхнього руйнування. Це і є головною метою проєкту.", - коментує Олеся Оленицька, директорка з питань співробітництва з органами державної влади та зв’язків з громадськістю МЕТRO Україна.  

"Благодійний фонд "Фудбенк" є пов’язуючою ланкою між виробником, постачальником та тими верствами населення, які потребують допомоги. Ми дуже цінуємо благодійні ініціативи наших постійних партнерів і з задоволенням втілюємо їх у життя", - коментує Володимир Іванов, Голова Правління КМБФ Фудбенк.

Офіційні правила участі в акції доступні на сайтах metro.ua та https://mypgworld.com.ua/

***

Довідка

METRO Україна вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі METRO Cash & Carry у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі; та 3-ма магазинами смарт-формату у Тернополі, Луцьку та Чернігові. За понад 17 років діяльності в Україні METRO Cash & Carry інвестувала в національну економіку понад 600 млн. євро. Обсяг продажів компанії METRO Україна за 2019/2020 фінансовий рік (жовтень 2019 р. – вересень 2020 р.) склав 754 млн. євро. METRO Україна входить до складу METRO. Більше інформації: www.metro.ua

"Procter&Gamble Україна" пропонує споживачам одне з найширших портфоліо якісних та інноваційних брендів, серед яких Always®, Ariel®, Blend-a-Med®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide® і Mr. Proper®. Компанія P&G веде діяльність у 70 країнах світу. В Україні компанія працює з 1993 року та представлена головним офісом у Києві і двома заводами, що працюють за системою Нуль Виробничих Відходів на Звалищах (Zero Manufacturing Waste To Landfill). З самого початку діяльності в Україні, компанія втілює свою мету покращувати життя людей, піклуватися про здоров’я, чистоту та гігієну своїх споживачів і тих, хто опинився у складних життєвих обставинах. Щоб дізнатися більше про компанію, її бренди, будь ласка, відвідайте сайт www.mypgworld.com.ua

КМБФ "Фудбенк" розпочав свою діяльність в Україні в 2011 році за підтримки Європейської федерації продовольчих банків (FEBA). Основна мета діяльності КМБФ Фудбенк є постачання продовольчих ресурсів та товарів першої необхідності благодійним та/або громадським організаціям, закладам для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, установам соціального обслуговування, реабілітаційним установам для дітей та дорослих з інвалідністю, закладам охорони здоров’я, іншим відповідним закладам та установам для їх безкоштовного розподілу серед громадян, які потребують соціального захисту. За десять років КМБФ Фудбенк передав більше 5 тисяч тон продукції та вартістю понад 293 мільйони гривень, допомогу отримали більш ніж два мільйони людей.