«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» вже п’ятий рік поспіль проводить благодійну акцію «METRO-Миколай», під час якої запрошує клієнтів торговельних центрів та співробітників компанії долучитися до збору благодійних пожертв для організацій, що опікуються дітьми, які перебувають у складних життєвих обставинах. У 2020 році компанія розширила можливості участі в благодійній акції та окрім офлайн-покупців, дала можливість своїм клієнтам, які здійснюють замовлення через інтернет, пожертвувати куплені товари за допомогою сервісу доставки онлайн-замовлень Foodway.

Для участі в благодійній акції офлайн необхідно в період із 1-го до 15-го грудня придбати в одному з центрів оптової торгівлі METRO продовольчі товари тривалого терміну зберігання, чи непродовольчі товари та залишити їх у спеціально відведеному місці на виході з магазину, де розміщені спеціальні інформаційні друковані матеріали. Щоб учасникам благодійної акції було простіше обирати що саме пожертвувати, кожна організація склала список товарів першої необхідності, який доступний у офіційних правилах участі на сайті metro.ua. Усі зібрані товари буде передано до 26 благодійних та громадських організацій у 18 містах присутності торговельних центрів METRO у період із 16 до 18 грудня 2020 року.

Для  участі в акції на сайті https://foodway.ua/ потрібно обрати категорію «Благодійність», та в період із 1 по 15 грудня у кілька кліків придбати товари з цієї категорії. Товар потрібно оформити окремим замовленням, обравши в кошику «Самовивіз» та оплату карткою на сайті. Усі зібрані товари буде передано до благодійних організацій у Дніпрі та Харкові у період з 16 до 18 грудня 2020 року.

Соціальним партнером благодійної акції «METRO-Миколай» став Київський міський благодійний фонд «Фудбенк», з яким компанія METRO співпрацює вже дев’ятий рік поспіль задля зменшення кількості відходів у харчовій промисловості та боротьби з голодом.

Окрім зібраних серед клієнтів та співробітників METRO пожертв, у рамках благодійної акції «METRO-Миколай» компанія передасть усім організаціям-учасникам товари першої необхідності з асортименту своїх магазинів.

Офіційні правила участі в акції доступні на сайті metro.ua  

«До організації благодійної акції «METRO-Миколай» щороку долучаються співробітники компанії зі всіх куточків України. Окрім збору благодійної допомоги, наша команда завжди намагається організувати яскраві та веселі активності, щоб цікаво і корисно провести час із дітьми. коментує Олеся Оленицька, директор з питань співробітництва з органами державної влади та зв’язків з громадськістю «МЕТРО Кеш енд Кері Україна». «2020 рік перевернув наше звичне життя та, на жаль, не дав можливості вживу поспілкуватися з дітками та подарувати їм незабутні враження.Проте, у нас залишився шанс допомогти їм нашими благодійними пожертвами. Організаціям, які опікуються дітками, що потрапили в скрутні життєві обставини, потрібні як засоби особистої гігієни для своїх вихованців, так і продукти харчування, і побутова хімія, щоб підтримувати діяльність своїх закладів на безпечному рівні. Ми сподіваємося, що залучивши наших клієнтів, які здійснюють покупки через інтернет, нам вдасться розширити коло благодійників, і ще більше небайдужих людей зможуть стати частиною нашої ініціативи», – підсумовує Олеся Оленицька.   

«Сервіс доставки онлайн-замовлень Foodway створений для того, щоб зручно, швидко та безпечно замовити товари через інтернет. Нашими послугами  користується велика кількість клієнтів METRO, які довіряють якості продукції у торговельних центрах та задоволені тим, як ретельно Foodway відбирає для них кожну одиницю товару і надійно та вчасно доставляє замовлення. Наша співпраця з «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» є чудовим прикладом партнерської взаємодії, яку ми вирішили доповнити ще й у новому для нас форматі – проведенням благодійної акції на нашій онлайн-платформі. Компанія Foodwayвперше долучається до такої активності, проте ми раді, що стали майданчиком для добрих справ. На нашому сайті ми створили спеціальну вкладку «Благодійність», де доступні 20 товарів, серед яких: шампунь, зубна паста, мило, чай, солодощі, мед, варення і т.д. Створюючи цей список ми керувалися потребами, що попередньо озвучили благодійні та громадські організації, яким ми допомагаємо у  Харкові і Дніпрі. Кожен небайдужий може придбати будь-яку кількість цих товарів та оплативши замовлення онлайн автоматично передати їх на користь цим організаціям. А ми, в свою чергу, відкладатимемо всі благодійні пожертви протягом періоду проведення акції у спеціально відведену корзину, щоб з 16 до 18 грудня передати все зібране представникам організацій», - коментує Максим Ольховський, генеральний директор сервісу доставки онлайн-замовленьFoodway 

***

Довідка

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі METRO Cash & Carry у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі; та 3-ма магазинами оптової торгівлі «Бери Вези» у Тернополі, Луцьку та Чернігові. За понад 16 років діяльності в Україні METRO Cash & Carry інвестувала в національну економіку понад 600 млн. євро. Обсяг продажів компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» за 2018/2019 фінансовий рік (жовтень 2018 р. – вересень 2019 р.) склав 627 млн. євро. «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» входить до складу METRO.

Більше інформації: www.metro.ua 

Foodway – це новий сучасний сервіс доставки продуктів у Дніпрі та Харкові, що з 2019 року співпрацює з «МЕТРО Кеш енд Кері Україна». Сервіс доставки онлайн-замовлень Foodway пропонує клієнтам ціни як в магазині, зручний графік доставки, безкоштовний збір продуктів та можливість повернення продуктів.

Більше інформації: https://foodway.ua/dnipro

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram