Компанія METRO Україна організовує масштабний захід для професійної української HoReCa-спільноти – METRO Chef Forum, який відбудеться 19 жовтня у Києві. Програма заходу передбачає теоретичний блок щодо тонкощів управлінських аспектів ведення ресторанного бізнесу та великий блок практичних майстер-класів. Захід проходитиме у рамках святкування Міжнародного дня підприємця, який відзначається у всіх 34 країнах присутності METRO кожного другого вівторка жовтня.

Теоретичний блок "Управлінські аспекти для ресторанів" охоплюватиме лекції та дискусійні панелі за участі професіоналів української HoReCa-спільноти. Свіжими трендами HoReCa-ринку з учасниками форуму поділиться Юлія Чеснокова, засновниця міжнародного освітнього проєкту Food & Success для рестораторів і кухарів. Про те, як ефективно підтримувати сервіс-менеджмент і лояльність клієнтів розповість Дмитро Запорожець, засновник сім’ї ресторанів і готелів First Line Group. Про особливості роботи ресторанів під час карантину розкаже Євген Комаров, голова юридичного комітету ГО "Українська ресторанна асоціація". Головний сомельє METRO Україна Олексій Гіжко поділиться всіма нюансами введення ігристих вин у меню закладів. Про всі секрети створення й мотивації команди розкаже Оксана Марусич, міжнародний бізнес-тренер, коуч (ICF) та експерт із сервісу.

Далі на учасників форуму чекатиме великий практичний блок майстер-класів від відомих українських шефів: Віктора Тітова, бренд-шефа мережі ресторанів G-group, ресторатора і амбасадора METRO; Володимира Ярославського, керівника і співвласника ресторану Lucky, а також судді телевізійного проєкту "МастерШеф" Україна); Віталія Гуралевича,  кулінарного експерта і шеф-дипломата, який зараз співпрацює з МЗС України щодо популяризації української; Олексія Міллера, бренд-шефа METRO і судді Bocuse d`Or Ukraine; Сергія Пастуха, бренд-шефа компанії MARESTO.

Окрім цього, своєю професійною майстерністю та експертизою з учасниками форуму поділяться зіркові мішленівські шефи з ЄС, які спеціально приїдуть до України на запрошення METRO:

  • Педро Алмейда, шеф у третьому поколінні з Португалії. Він став шеф-кухарем найдавнішого в країні японського ресторану Midori, історія якого налічує 25 років. Завдяки підходу молодого шефа та його команди на початку 2020 року заклад здобув першу зірку "Мішлен", а також став першим японським рестораном Португалії в "Червоному путівнику". Також Педро є шефом п’ятизіркового комплексу Penha Longa Resort, Ritz-Carlton у Сінтрі. Тож на заході він розкаже про комерційно успішний симбіоз японсько-португальської кухні.
  • Родольф Регнаульд, шеф із Франції. Він є очільником L'Auberge du Pont у Пон-дю-Шато. Торік у червні ресторан Родольфа знищила пожежа, однак уже на початку цього року він здобув свою першу зірку "Мішлен". Його заклад поєднує традиції двох провінцій Франції — морської Бретані й гірської Оверні. Тож на майстер-класі ви опануєте два способи приготування лангустина — страви на межі цих двох гастрономічних напрямів.
  • Клеменс Шрамль, зірковий кухар з Австрії та посол природоохоронної кухні. Він здобув зірку "Мішлен", коли працював у Швейцарії. Зараз Клеменс — бренд-шеф METRO Austria та власник ресторану Rau Nature Based Cuisine на півночі Альп. Кухня закладу впроваджує сталу екологічну концепцію та дивує гостей незвичними поєднаннями й текстурами.

Детальна програма заходу, локація та форма для реєстрації доступні за посиланням. Участь у Форумі безкоштовна для представників HoReCa-спільноти за умови попередньої реєстрації за вказаним посиланням. У зв’язку з карантином, кількість місць у залі буде обмежена, а для тих учасників та гостей Форуму, які не матимуть сертифікатів вакцинації, буде проведено обов’язкове експрес-тестування на Covid до початку заходу.

Довідка про METRO

METRO Україна вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі METRO Cash & Carry у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі; та 3-ма магазинами смарт-формату у Тернополі, Луцьку та Чернігові. За понад 17 років діяльності в Україні METRO Cash & Carry інвестувала в національну економіку понад 600 млн. євро. Обсяг продажів компанії METRO Україна за 2019/2020 фінансовий рік (жовтень 2019 р. – вересень 2020 р.) склав 754 млн. євро. METRO Україна входить до складу METRO. Більше інформації: www.metro.ua

METRO – це провідна міжнародна торговельна оптова компанія, що спеціалізується на обслуговуванні готелів, ресторанів та служб кейтерингу (HoReCa), а також приватних підприємців – власників закладів роздрібної торгівлі. Обслуговуючи понад 16 млн клієнтів у світі, компанія забезпечує їх якісними товарами як безпосередньо у великих торговельних центрах, так і онлайн, з професійною доставкою. Окрім цього, METRO допомагає своїм клієнтам розвивати бізнес та підвищувати конкурентоздатність, пропонуючи їм сучасні digital-інструменти, покликані розвивати та вдосконалювати сферу гостинності у кожній країні присутності компанії. Сталий розвиток є одним із ключових факторів успішного бізнесу METRO: вже протягом 7 років поспіль компанія входить до світового індексу сталого розвитку Dow Jones Sustainability Index. Компанія представлена у 34 країнах та надає робочі місця понад 97 тисячам працівників. Обсяг продажів METRO у 2019/2020 фінансовому році склав 25,6 млрд. євро. Більше інформації: www.metroag.de