• Ferrero підписує нові «Золоті правила проектування» (GoldenDesignRules), розроблені CGF в рамках плану дій по екологічному поводженню з пластиковими відходами
  • Ferrero приєднується до ініціативи HolyGrail 2.0 для демонстрації перспективності технології цифрових водяних знаків для більш ефективної переробки
  • Нова тонша упаковка Kinder Bueno буде доступна з 2022 року
  • Ferrero запускає експериментальну версію паперової упаковки для борошняних кондитерських виробів Kinder в Італії

Група Ferrero досягає нових успіхів у виконанні свого зобов'язання по упаковці, згідно з яким буде забезпечена можливість повторного використання, переробки та компостування 100% упаковки до 2025 року. В рамках цього зобов'язання Ferrero оголосила про нове глобальне партнерство з ініціативою HolyGrail 2.0 і CGF (Consumer Goods Forum - Форумом споживчих товарів), а також про важливі власні проекти, включаючи впровадження нового більш тонкого пакувального матеріалу для Kinder Bueno.

Підписання "Золотих правил проектування", прийнятих Коаліцією з переробки пластикових відходів CGF

Ferrero недавно підписала нові "Золоті правила проектування" Коаліції по переробці пластикових відходів CGF як ще одне зобов'язання по оцінці та зміні дизайну критично важливих елементів упаковки, таким чином підкресливши необхідність впровадження узгоджених позитивних змін на глобальному рівні. Будучи давнім партнером CGF, Ferrero поділяє бачення організації, згідно з яким перехід до економіки замкнутого циклу вимагає відповідального підходу до використання пластику - від виробництва, первинного та повторного використання до переробки та утилізації.

Ferrero приєднується до ініціативи HolyGrail 2.0 в якості асоційованого партнера

Ferrero приєднується до ініціативи HolyGrail 2.0 за сприяння AIM - Європейської асоціації брендів в якості асоційованого партнера, демонструючи свою прихильність до інновацій в сортуванні пластикової упаковки і інвестуючи кошти в пілотні проекти для усунення існуючих прогалин у технологіях сортування. Цей проект покликаний довести перспективність технологій цифрових водяних знаків для точного сортування відходів, що забезпечить більш ефективну і якісну переробку.

Зокрема, на основі цього пілотного проекту Ferrero вивчає можливості впровадження сортування для спеціального потоку пластика від упаковки харчових продуктів, що, в свою чергу, призведе до появи перероблених матеріалів для повторного використання відповідно до передової практики економіки замкнутого циклу.

Ferrero впроваджує нові види упаковки для Kinder Bueno, які чинять менший вплив на навколишнє середовище

Команда фахівців з пакування Ferrero в тісній співпраці з провідними постачальниками сировини і матеріалів розробила новий матеріал, завдяки якому упаковка стане приблизно на 20% тоншою в порівнянні зі стандартними плівками.

Новий більш тонкий матеріал буде введений для окремих продуктів, таких як Kinder Bueno, починаючи з 2022 року, що призведе до первісного щорічного скорочення матеріалу приблизно на 550 тонн, що дозволить заощадити близько 1450 тонн CO2 в порівнянні з попередньою упаковкою.

В міру впровадження нових матеріалів в інших проектах у найближчі роки Ferrero розраховує на реалізацію додаткових переваг для навколишнього середовища.

Ferrero запускає експериментальну версію паперової упаковки для борошняних кондитерських виробів Kinder

В Італії Ferrero апробує нову упаковку на паперовій основі для лінійки борошняних кондитерських виробів Kinder, включаючи Kinder Délice і Kinder Brioss. В даному проекті використовується інноваційний метод упаковки продуктів Kinder Bakery з використанням паперової плівки, придатної для вторинної переробки в складі паперових відходів. Як наступний крок, в разі успіху, паперова упаковка буде використовуватися для всього портфеля борошняних кондитерських виробів на італійському ринку.

Це важливий крок, який підтримує спільні прагнення Ferrero до скорочення кількості пластику. Тут був використаний науково обґрунтований підхід до розробки і тестування нової паперової упаковки з використанням методу оцінки Aticelca. В результаті цього загальна вага упаковки знизилась на 80% у порівнянні пластиковою плівкою, яка використовувалась раніше.

Фабіо Мора, глобальний директор по упаковці Ferrero Group, заявив: "У 2019 ми взяли на себе зобов'язання до 2025 року зробити всю нашу упаковку придатною для повторного використання, переробки або компостування, і я пишаюся тим, що ми вже досягли значного прогресу. Протягом останніх кількох місяців ми налагодили партнерство з більш ніж 85 компаніями в рамках проекту цифрових водяних знаків HolyGrail 2.0, революційної програми, що перевіряє здатність цифрових технологій забезпечити краще сортування і більш якісну переробку нашої упаковки. Крім того, ми пишаємося тим, що підписали нові "Золоті правила проектування" CGF в якості ще одного зобов'язання по оцінці та зміні дизайну найважливіших елементів упаковки. Новий більш тонкий пакувальний матеріал Kinder Bueno і експериментальна упаковка для борошняних кондитерських виробів Kinder на паперовій основі ще раз демонструють наші прагнення до впровадження екологічно безпечних інновацій та впровадження рішень економіки замкнутого циклу. Ми з нетерпінням чекаємо можливості незабаром поділитися новою інформацією про досягнутий нами прогрес".

Про групу Ferrero

Заснована в 1946 році в місті Альба (регіон П'ємонт, Італія), Ferrero пройшла великий шлях від сімейного підприємства до глобальної компанії. Сьогодні Група Ferrero є третім за величиною в світі виробником солодких пакованих продуктів харчування, з консолідованим обігом 12,3 млрд євро; має 31 виробниче підприємство по всьому світу. Понад 37 тисяч співробітників працюють в компаніях Групи в 55 країнах світу. Ferrero є виробником багатьох популярних брендів, включаючи Nutella, Ferrero Rocher, TicTac, Kinder і Raffaello, які представлені більш ніж в 170 країнах. 

Докладніше:

www.ferrero.com

www.ferrerosustainability.com

За додатковою інформацією можна звертатися до відділу з корпоративних комунікацій Ferrero в Росії і країнах СНД. E-mail: [email protected]