Група Ferrero, яку очолюють голова правління Джованні Ферреро та генеральний директор Лапо Чивілетті, завершила фінансовий рік з консолідованим оборотом у 12,7 млрд євро, що показує зростання на 3,4% порівняно з попереднім звітним періодом (12,3 млрд євро).

Станом на 31 серпня 2021 року Ferrero International S. A. включає 107 компаній і 32 виробничих підприємства. Продукція Ferrero реалізується у понад 170 країнах світу — безпосередньо або через дистриб'юторів. Середня чисельність персоналу Групи у 2020/2021 фінансовому році становила 34 374 особи, що перевищує показник 2019/2020 року (34 121 особа). У штаті компанії числиться 38 767 співробітників (роком раніше, на 31 серпня 2020 року, чисельність персоналу становила 37 122 співробітники).

Група Ferrero успішно адаптувалася до серйозних викликів, пов'язаних із пандемією Covid-19. Приділяючи пріоритетну увагу питанням здоров'я та безпеки споживачів та співробітників, Ferrero продемонструвала гнучкість та стійкість, забезпечила безперервність виробничої діяльності та безперебійну доставку своєї продукції.

Група Ferrero збільшила обсяги продажу готової продукції. Серед важливих досягнень року:

  • зростання обсягу продажу на окремих ринках, включаючи Францію, Німеччину та Китай, а також консолідація ринкових часток у більшості регіонів;
  • зростання глобальних брендів, таких як Ferrero Rocher®, Kinder Bueno®, Kinder Joy® та Kinder Chocolate®;
  • запуск нових продуктів, включаючи морозиво Ferrero Rocher® та Raffaello®.

Протягом 2020/2021 фінансового року Група Ferrero придбала 100% акціонерного капіталу Eat Natural, британського виробника високоякісних зернових батончиків, смажених мюслі та граноли, з метою розширення асортименту продуктів у портфоліо Ferrero.

Група Ferrero також завершила роботу з низки ключових ініціатив у галузі інвестицій у глобальні бренди, розвиток власних науково-дослідних проектів, розширення виробництва. У межах своєї стратегії технологічного розвитку Група продовжила інвестувати у виробничі потужності. Загальний обсяг капіталовкладень у цій сфері склав 839 млн. євро. Значна частина загального обсягу капіталовкладень припала на власні виробничі майданчики та обладнання (757 млн євро) в Італії, Німеччині, США та Польщі.

Ці інвестиції підтверджують постійний підхід Групи, спрямований на подальше підвищення якості, свіжості та безпеки її продукції, а також підвищення конкурентоспроможності та мінімізацію впливу на навколишнє середовище, що є пріоритетом для Групи Ferrero.