З 1 січня 2022 року група 1+1 media розпочне дистрибуцію двох українських телеканалів ДАЧА та EPOQUE, які належать FILM.UA Group. Пізнавальна та розважальна тематика ДАЧА та EPOQUE розширить дистрибуційне портфоліо 1+1 media.

Телеканал ДАЧА розпочав мовлення у жовтні 2015 року. Канал транслює програми про дизайн, інтер’єр, садівництво, будівництво, заміське життя та надає слушні поради, які роблять наше життя комфортнішим. З листопада 2015 року телеканал мовить у HD-якості. Серед найбільш популярного контенту телеканалу – проєкти "Заміське життя", "Секрети ремонту", "уДачний бізнес", "Солодка дача" тощо. В ефірі телеканалу транслюється виключно контент власного виробництва з постійним актуальним тематичним оновленням програм для глядачів в залежності від пори року.

Телеканал документальної тематики EPOQUE з’явився в ефірі у квітні 2016 року та одночасно розпочав мовлення у високій чіткості (HD). У портфоліо телеканалу є документальні програми та фільми про видатних осіб, винаходи та відкриття. Серед проєктів каналу EPOQUE - "Таємниці XX століття", "Військова справа. Топ-10", "Великі досягнення людства", "Великі мрійники" і "Проект. Вторгнення" виробництва FILM.UA Group та інші. У цьому сезоні канал запланував понад 200 годин прем’єрного документального контенту, більшість якого виробництва світових продакшн-студій.

Андрій Мальчевський, директор департаменту дистрибуції та розвитку мережі мовлення 1+1 media, коментує: "Група 1+1 media має у своєму дистрибуційному портфоліо найбільше пропозицій з розважальним та пізнавальним контентом, адже це те, що завжди приваблює глядачів. Пишаємося, що з кожним роком кількість каналів з подібним наповненням збільшується. Це точно драйвить ринок та підвищує попит на локальний контент".

"Ми у FILM.UA Group сповідуємо партнерство у всьому, і розширення співпраці з 1+1 media не обмежується лише дистрибуцією пакету наших і партнерських телеканалів, а є свідченням поглиблення відносин. Наші компанії вже успішно співпрацюють у виробництві повнометражних фільмів та серіалів на кшталт популярного нині проєкту "Моя улюблена Страшко", серії фільмів "Скаженого весілля" або продовження цієї франшизи у форматі серіалу "Скажені сусіди" ексклюзивно для ОТТ-сервісу Київстар ТБ", — додає Наріман Гусейнов, директор з мовлення, дистрибуції та розвитку телеканалів FILM.UA Group.

Станом на жовтень 2021 року дистрибуційне портфоліо групи 1+1 media включає 28 телеканалів, шість з яких є власними та 22 – партнерськими, а також стрімінговий ОТТ-сервіс Paramount+. 

Довідка:

Група 1+1 media – один з найбільших медіахолдингів України, до складу якого входить 7 власних телеканалів (1+1, 2+2, ТЕТ, ПЛЮСПЛЮС, 1+1 International, УНІАН, Бігуді) та 2 партнерські телеканали (Kvartal TV та Paramount Comedy), новинні ресурси ТСН.ua та Главред, інформаційне агентство "УНІАН", власні продакшн-підрозділи, партнерські платформи Київстар ТБ та Viasat, власна платформа 1+1 video, а також освітній проєкт 1+1 media school.

FILM.UA Group – медіагрупа, що створює і дистрибутує контент, а також надає повний спектр сервісів у цих галузях. Компанії та бренди під єдиною управлінською структурою є лідерами креативної індустрії України та успішно працюють на світовому ринку.