• Ferrero поставила цілі на період до 2030 року по скороченню викидів СО2 на 43% на тонну продукції в порівнянні з 2018 роком

• Скорочення викидів СО2 внаслідок виробничої діяльності компанії, відповідно з метою обмеження глобального потепління 1,5 градусами Цельсія

• Досягнення в області більш стійкої упаковки і відповідального відбору сировини

Група Ferrero, світовий лідер на ринку солодких пакованих продуктів, опублікувала сьогодні 11-й звіт про сталий розвиток (11thSustainabilityReport) як підтвердження своєї прихильності до стратегії сталого розвитку - CarefortheBetter. У звіті Ferrero представлені нові амбітні цілі по скороченню вуглецевого сліду до 2030 року, а також огляд цілей і досягнень компанії в галузі сталого розвитку.

Надзвичайна екологічна ситуація вимагає від компаній все більшої відповідальності. Саме тому Ferrero поставила перед собою дві цілі по скороченню свого вуглецевого сліду. Так, до 2030 року компанія має намір удвічі скоротити всі викиди від своєї виробничої діяльності (див. Розділ Climatechange, Scope 1, 2, стр. 22), що узгоджується з цілями Паризької угоди обмежити глобальне потепління 1,5 градусами Цельсія. У всіх областях своєї діяльності компанія Ferrero зобов'язується скоротити викиди СО2 на 43% на кожну тонну виробленої продукції. Обидві цілі визначають 2018 рік як базовий.

Для досягнення першої цілі Ferrero розробила дорожню карту щодо скорочення викидів СО2, пов'язаних з діяльністю фабрик, складів та основних офісів. Для досягнення другої цілі компанія буде також працювати разом зі своїми постачальниками над скороченням викидів СО2, паралельно переосмислюючи вже прийняті підходи і розробляючи нові продукти (див. Також розділ Climatechange, Scope 3, стор. 22).

Інші ключові положення з 11-го звіту Ferrero про сталий розвиток

Ferrero продовжує роботу по вирішенню найбільш актуальних для Групи проблем в сфері сталого розвитку. Нижче вказані ключові факти за чотирма напрямками стратегії сталого розвитку компанії: захист навколишнього середовища, використання сировини з екостійких джерел, сприяння відповідальному споживанню і розширення прав та можливостей людей:

• У 2019 компанія Ferrero оголосила про намір до 2025 року зробити свою упаковку на 100% придатною для повторного використання, переробки або компостування. Для досягнення цього було прийнято глобальне зобов'язання в рамках ініціативи «Нова пластикова економіка» Фонду Еллен Макартур, що відображає прагнення компанії відігравати активну роль в усуненні проблемної і зайвої пластикової упаковки шляхом редизайну та інновацій.

• У січні 2015 року компанія Ferrero досягла своєї мети по використанню екостійкого і сегрегованого пальмового масла, на 100% сертифікованого за стандартами RSPO, і з тих пір незмінно зберігає такий підхід. У 2019 року в Рейтингу покупців пальмового масла WWF Ferrero була визнана як найбільш стійка компанія в галузі.

• У звіті також акцентується увага на досягненнях по виконанню програм Ferrero FarmingValue (FFV), які були запущені в 2013 році з метою розвитку стійкого ланцюжка поставок для кожного з основних видів сировини, що використовуються на виробництві. У 2019 команди із закупівель лісових горіхів відвідали більше 21 000 фермерів і допомогли їм досягти підвищення врожайності більш ніж на 40%. Програма FFV по какао спрямована на вирішення основних проблем у ланцюжку поставок какао на підставі трьох базових принципів: підвищення доходу фермерів і місцевих спільнот, захист прав дітей та охорона природних ресурсів. У 2019 Ferrero допомогла більш ніж 100 000 фермерам, крім того, були відремонтовані і побудовані близько 50 шкіл та надані освітні матеріали для більш ніж 13 000 дітей.

• У 2019 році 81% какао-бобів, що закуповуються Групою Ferrero, були сертифіковані як екостійка сировина з відповідально керованих джерел. Триває робота над тим, щоб до кінця 2020 року 100% какао-бобів, що закуповуються, були сегрегованими і відстежуваними. Завдяки цьому у компанії є повна картина всього стану ланцюжка поставок і можливість реагувати на проблеми адресно. Компанія націлена на те, щоб в майбутньому посилити свою стратегію по сталому використанню какао-дерев. Робота в цьому напрямку включає в себе поетапне розширення місцевих програм співпраці з постачальниками і партнерами з числа неурядових організацій, а також впровадження систем моніторингу та викорінення дитячої праці на всьому ланцюжку поставок какао.

«Наближаючись до кінця 2020 року, ми визначаємо для себе нову стратегію і зобов'язання, націлені на управління ризиками і можливостями сталого розвитку, які є найбільш актуальними для нашого зростаючого бізнесу. У цьому звіті ми даємо загальне уявлення про наші нові стратегічні пріоритети у сфері сталого розвитку, включаючи нашу нову кліматичну стратегію на період до 2030 року. Я буду радий повідомити про наші подальші досягнення і прогрес в реалізації нової стратегії, оскільки ми вступаємо в новий, по справжньому захоплюючий період історії нашої компанії».

Джованні Ферреро, Голова правління Групи Ferrero

«Компанія Ferrero завжди прагнула створити бізнес, який буде позитивно впливати на співробітників, споживачів, сім'ї та місцеві спільноти, в яких ми працюємо. Ми будемо продовжувати наполегливо працювати над реалізацією наших зобов'язань в галузі сталого розвитку та вдосконаленням наших методів роботи. Тісна співпраця з постачальниками і стратегічними партнерами відіграє тут  ключову роль».

Лапо Чівілетті, Генеральний директор Групи Ferrero

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram