Люксембург (3 червня 2021 г.) - Напередодні Всесвітнього дня навколишнього середовища, який відзначається 5 червня, Група Ferrero з гордістю представляє свою нову Хартію по пальмовій олії, в якій викладені її цілі по створенню стійкої галузі пальмової олії, на благо суспільства і природи . Представлена в 2013 році Хартія по пальмовій олії стала драйвером розвитку відповідального ланцюжка поставок пальмової олії на глобальному рівні. Це публічне зобов'язання ґрунтується на цінностях компанії та її стратегії сталого розвитку. У новій Хартії Ferrero заявляє про свої зобов'язання і цілі, сформульовані з урахуванням досвіду, отриманого в процесі безперервного навчання та тісного співробітництва зі стейкхолдерами на всіх рівнях, - від постачальників до неурядових організацій та наукових співтовариств. Нова Хартія була розроблена спільно з Earthworm Foundation, некомерційною організацією, діяльність якої спрямована на покращення ланцюжків створення вартості.

Відправною точкою стратегії Ferrero по пальмовій олії є закупівля сталої пальмової олії, на 100% сертифікованої RSPO (Круглий стіл з питань сталої пальмової олії) як сегрегованої і такої, що простежується до плантацій. У 2015 році Ferrero стала однією з перших міжнародних компаній, які досягли цієї мети. Підхід Ferrero до відповідальних закупівель заснований на високих вимогах сертифікації пальмової олії, але не обмежується тільки цієї сертифікацією. Компанія бере активну участь в POIG (Інноваційна група в області виробництва пальмової олії) і HCSA (Підхід до високовуглецевих запасів) - двох найавторитетніших для галузі ініціативах. У новій Хартії викладені заплановані дії за трьома стратегічними для галузі напрямками, де екологічні та соціальні проблеми часто мають глибоке коріння і взаємопов'язані:

  1. Права людини і соціальні практики: Ferrero вірить у важливість побудови більш справедливого і інклюзивного ланцюжка створення вартості пальмової олії, вимагаючи від своїх постачальників вжиття належних заходів для запобігання будь-яких форм експлуатації, недостойних умов життя або праці. Ми робимо більше, ніж це потрібно в рамках забезпечення цих невід'ємних прав, допомагаючи дрібним фермерським господарствам бути більш стійкими в умовах екологічної та економічної нестабільності, а також покращуючи умови їх праці за допомогою співпраці з місцевими органами влади, неурядовими організаціями та вченими. Ми також підтримуємо всебічне залучення та участь місцевих громад, в разі розширення сільськогосподарських угідь.

  1. Охорона навколишнього середовища та сталий розвиток: ми прагнемо вибудувати ланцюжок створення вартості пальмової олії, який не тільки забезпечує дбайливе ставлення до навколишнього середовища, а й стає чинником, що сприяє відновленню біорізноманіття, збереження ґрунтів і водойм. Серед ініціатив в цій пріоритетній галузі ми зобов'язуємося підтримувати ланцюжок поставок, що виключає збезлісення, передбачає заборону засаджування торфовищ, використання вогню для розчищення земель, а також забезпечення захисту лісів та навколишнього середовища. Крім цього, ми використовуємо систему супутникового моніторингу Starling для виявлення потенційної вирубки лісів орієнтовно на одному мільйоні гектарів нашого ланцюжка поставок.
  2. Прозорість постачальників: ми вирішуємо вищевказані проблеми, застосовуючи прозорий підхід з розділеною відповідальністю протягом всього ланцюжка створення вартості і вимагаючи від усіх постачальників дотримання стандартів Групи. Кожні шість місяців ми публікуємо список заводів, на яких ми закуповуємо пальмову олію. Актуальні списки, відносяться до другої половини 2020 року, доступні тут. На додаток до цього ми щорічно публікуємо звіт про виконану роботу відповідно до заявленого раніше плану дій і положень нашої Хартії. Також у нас організована Integrity Helpline (гаряча лінія з питань сумлінності), на яку конфіденційно можна відправити скарги і повідомлення про будь-які потенційні або реальні випадки невідповідності вимогам.

В даний час, у зв'язку з недавніми придбаннями, Ferrero працює над інтеграцією нових продуктів в свій ланцюжок поставок з метою забезпечити відповідність пальмової олії, яка входить до їх складу, рівню стандартів компанії.

Марко Гонсалвес, Ferrero's Chief Procurement & Hazelnut Company Officer, зазначив: «Ferrero, постійно вдосконалюючи свій ланцюжок створення вартості, розуміє екологічні та соціальні проблеми, пов'язані з виробництвом пальмової олії. Саме тому в новій Хартії ми підтверджуємо свою відданість відповідальним поставкам пальмової олії. Ми продовжимо свою роботу на шляху постійного вдосконалення, не обмежуючись досягнутими результатами по сертифікації, з метою подальшого розвитку стійкої галузі».

Бастьєн Саше, генеральний директор Earthworm Foundation, додав: «Ми вітаємо прийняття оновленої Хартії з трьох причин: по-перше, вона заснована на успішному виконанні попередніх зобов'язань. По-друге, Ferrero демонструє свою прихильність щодо досягнення екологічних і соціальних стандартів, пов'язаних з основоположними цінностями та довгостроковими змінами. І нарешті, ця Хартія може стати надихаючим прикладом для інших компаній. Адже саме колективні зусилля необхідні для масштабних покращень в галузі».

Дотримуючись своєї стратегії в контексті сталого розвитку галузі, Ferrero приймає пропозиції Європейської комісії з обов'язкової комплексної перевірки і новим законодавством для мінімізації ризику збезлісення і деградації лісів щодо продуктів, представлених на європейському ринку. Ferrero вважає, що необхідно терміново підготувати ефективне законодавство ЄС, яке допоможе у вирішенні цих проблем і створенні рівних умов для постачальників. Це буде сприяти доступності більш стійких інгредієнтів. Так, в публічній заяві, підписаній 25 травня 2021 року більш ніж 40 компаніями, Ferrero висловила підтримку ефективному законодавству ЄС з глобальної проблеми збезлісення, в рішення якої активно включені країни ЄС.

«Наша нова Хартія по пальмовій олії є прикладом відданості Ferrero і її дій по відношенню до відповідальних закупівель пальмової олії. Але зміни необхідно вносити по всьому сектору. У зв'язку з цим ми вважаємо, що належні правила ЄС, які застосовуються щодо всіх зацікавлених компаній, в поєднанні з правильною структурою співробітництва з країнами-виробниками, можуть стати вирішальним фактором у системній трансформації ланцюжка поставок пальмової олії, а також запобігти негативному впливу на навколишнє середовище і сприяти дотриманню прав людини», - заявив Франческо Трамонтін, віце-президент Центру громадської політики і європейських інституційних питань Групи Ferrero.

Повний текст Хартії по пальмовій олії Ferrero на 2021 рік доступний на корпоративному веб-сайті компанії тут.

Про групу Ferrero

Заснована в 1946 році в місті Альба (регіон П'ємонт, Італія), Ferrero пройшла великий шлях від сімейного підприємства до глобальної компанії. Сьогодні Група Ferrero є третім за величиною в світі виробником солодких пакованих продуктів харчування, з консолідованим обігом 12,3 млрд євро; має 31 виробниче підприємство по всьому світу. Понад 37 тисяч співробітників працюють в компаніях Групи в 55 країнах світу. Ferrero є виробником багатьох популярних брендів, включаючи Nutella, Ferrero Rocher, Tic Tac, Kinder і Raffaello, які представлені більш ніж в 170 країнах.

Докладніше:

www.ferrero.com

www.ferrerosustainability.com

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram