Група Ferrero, підтверджуючи своє зобов'язання використовувати 100% яєць від курей на вільному вигулі, приєдналася до спільного звернення ряду європейських продовольчих компаній, спрямованого Комісії ЄС і членам Парламенту ЄС, в якому компанії закликають до поетапної відмови від використання кліток у тваринництві, починаючи з курей-несучок.

У листі високо оцінюються цілі End the Cage Age 'European Citizens' Initiative (ECI) - Європейської громадянської ініціативи "Кінець епохи кліток", яка закликає до припинення використання кліток у тваринництві на території всього ЄС. Співчуття до тварин у світовому сільському господарстві допомогло об'єднати зусилля 170 європейських НУО та запустити 11 вересня 2018 року акцію End the Cage Age. Рік по тому ця акція була завершена, зібравши 1,4 мільйона підписів і ставши першою успішною акцією ECI щодо захисту сільськогосподарських тварин. Актуальність акції багато в чому пов'язана з тим, що щорічно по всьому ЄС понад 300 мільйонів сільськогосподарських тварин утримуються в клітках.

Ferrero, разом з великими виробничими компаніями і рітейлерами ALDI Nord, Barilla Group, Fattoria Roberti, IKEA, Jamie Oliver Group, Le Groupement, Les Mousquetaires, Mondelēz International, Nestlé і Unilever, підписали лист (letter), в якому підкреслюється, що бізнес- аргументи на користь поступової відмови від кліток для курей-несучок є переконливими, особливо на рівні ЄС. У зверненні наголошується, що "безкліткові системи широко поширені, економічно життєздатні і забезпечують найкращі умови життя для курей".

У зверненні також підкреслюється, що перегляд законодавства про захист тварин, яке в даний час знаходиться в стадії підготовки, є чудовою нагодою покласти край використанню кліток у тваринництві на території всього ЄС, починаючи з курей-несучок. Учасники звернення заявили, що готові поділитися своїм досвідом і співпрацювати для досягнення цієї мети.

"Багато підприємств уже поступово відмовляються від використання кліток в своїх ланцюжках поставок. Майбутнє без кліток можливе і вже забезпечується деякими прогресивними компаніями", - говорить Ольга Кику, керівник відділу Compassion в World Farming EU і заступник представника ECI.

Для Ferrero благополуччя тварин є важливим принципом ініціатив в області відповідальних, етичних закупівель. Одна з наших головних цілей полягає в тому, щоб забезпечити поступове поліпшення стандартів добробуту тварин в ланцюжках поставок сировини і продуктів тваринного походження, і ми вже взяли на себе зобов'язання по використанню яєць від курей на вільному вигулі для нашого глобального ланцюжка поставок.

"Наш ланцюжок поставок яєць повністю інтегрований; починаючи з 2014 року, у тісній співпраці з постачальниками Ferrero вже використовує в Європі яйця від курей на вільному вигулі. Ми вважаємо, що це має стати стандартом для всіх. Тому ми повністю підтримуємо ідею End the Cage Age ECI ", - зазначає Франческо Трамонтін, віце-президент Group Public Policy Center and EU Institutional Affairs.

Ще в 2014 році в ЄС Ferrero досягла своєї мети по 100%-ному використанню яєць від курей на вільному вигулі; на європейські ланцюжки поставок яєць сьогодні припадає 95% всіх яєць, які використовуються на підприємствах Ferrero в усьому світі.

Компанія прийняла на себе глобальне зобов'язання до 2025 року повністю перейти на використання яєць від курей на вільному вигулі; дане зобов'язання поширюється і на яєчні інгредієнти.

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram