Група "1+1 медіа" презентувала перший звіт з корпоративної соціальної відповідальності серед медіакомпаній України

21:08, 29 січня 2018
Вікно
123 0

Маючи намір публічної системної звітності за свою діяльність, 1+1 медіа, як компанія, що виступає за відповідальне ведення бізнесу, 25 січня організувала відкриту зустріч із зацікавленими стейкхолдерами з метою врахування їх побажань та пропозицій щодо підготовки групою нефінансового звіту за 2017 рік. У рамках заходу 1+1 медіа єдина серед українських медіагруп презентувала свій перший звіт з корпоративної соціальної відповідальності (КСВ).

Його можна переглянути за адресою: https://media.1plus1.ua/storage/CSR-report-2016-1516269221384.pdf 

Нефінансовий звіт 1+1 медіа став результатом добровільної ініціативи компанії, а не наслідком вимог акціонерів чи міжнародних партнерів. Він відкриває суспільству головні аспекти діяльності групи за останні 4 роки з акцентом на 2016 рік та структурує результати проектів, які були реалізовані в межах 5 основних стратегічних напрямків корпоративної соціальної відповідальності: Щасливі співробітники, Чисте довкілля, Якісна освіта, Здорова нація та Повага до авторських прав.

Суттєвими питаннями першого нефінансового звіту 1+1 медіа стали відповідальний контент, власне виробництво українського продукту, розвиток співробітників, освітні проекти для молоді, екологічна відповідальність, покращення здоров’я українців та захист авторських прав. Щоб мінімізувати негативний вплив на екологію, звіт був створений лише в електронному вигляді.

«Розуміючи, що нашу роботу бачать усі, а наш контент щодня дивляться мільйони українців, ми несемо велику відповідальність, адже своїм впливом можемо змінювати життя людей. Для нас дуже важливо, щоб ці зміни були позитивними, і тому у своїй роботі команда 1+1 медіа враховує інтереси суспільства та є ініціатором позитивних і якісних змін. Ми вважаємо, що ця відповідальність стосується не лише контенту, але й поведінки кожного», − коментує Олександр Ткаченко, генеральний директор 1+1 медіа.

Учасниками зустрічі стали співробітники 1+1 медіа, партнери, волонтери проектів, українські та міжнародні громадські організації, благодійні фонди, а також представники компаній, з якими медіагрупа реалізовує соціальні проекти. Крім цього, зворотній зв’язок щодо того, які питання важливо розкрити 1+1 медіа у звіті КСВ за 2017 рік, був отриманий і від онлайн-аудиторії споживачів контенту компанії.

«Наша мета – не лише звітуватись про власну діяльність публічно, але й надихати своїм прикладом інших. Тому, щоб ділитись досвідом, ми відкрито говоримо про проекти, які вийшли круто, і не мовчимо про те, що не вдалося і як ми виправили ситуацію. Для того, щоб його було цікаво читати, ми розповіли історії наших колег і партнерів. Також у звіті ми ділилися майбутніми планами по кожному суттєвому питанню, а про їх реалізацію готові розповісти вже наступного разу. Звіт немаленький, але інтерактивний. Кожен має можливість швидко знайти лише ту частину, яка йому цікава. Вірю, що він буде корисним і стане у нагоді читачам», − говорить Марина Гриценко, керівник групи корпоративної соціальної відповідальності 1+1 медіа.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter