Календар має на меті спонукати українців не купувати домашніх улюбленців, а брати їх з притулків.

Як згадує одна із переможниць Оксана Мовчан, їй був потрібен календар, який міститиме дещо більше, ніж просто візуально красиву картинку, тому вона і запропонувала напарниці висунути цю ідею на конкурс.

«Я подумала, що такі фотогенічні та харизматичні ведучі, як на плюсах, мають радувати не тільки телеглядачів,  а й календароглядачів!», − додає переможниця Катерина Загорська.

За умовами проекту BIG IDEA всі ідеї співробітників публікуються на внутрішньому сайті 1+1 медіа. Серед них журі обирає фіналістів, концепції яких допрацьовуються, правильно оформлюються та подаються на оцінку й визначення переможців членам журі на чолі з Ярославом Пахольчуком, ментором проекту BIG IDEA, виконавчим директором 1+1 медіа. Окрім здійснення ідеї, їх автори також отримують відсоток від прибутку.

«Я тішусь, що у нас все вдалось! Пам’ятаю, був момент розпачу, коли дівчата вже зневірились, що проект «злетить». Наразі , маємо якісний продукт, позитивні емоції та новий досвід, який, я переконаний, стане в нагоді Оксані й Каті. З нетерпінням чекаю на новий челлендж BIG IDEA – 2018!», − коментує Ярослав Пахольчук.

BIG IDEA – конкурс стартапів 1+1 медіа, де кожен співробітник групи може запропонувати власну ідею щодо нового бізнесу чи проекту, що пов’язана з контентом і медіа, та яку можна монетизувати для компанії.

У 2016 році завдяки  BIG IDEA  було втілено проект медійної школи для дітей.

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram