Системний контроль бізнес-процесів: розробники CRM OneBox запустили версію WHITE

11:41, 08 вересня 2017
Вікно
62 0

Найм або звільнення співробітників, контроль їх роботи, фіксація всіх дзвінків, залучення клієнтів з соцмереж — ці та багато інших функцій здатна виконувати нова версія популярної CRM OneBox WHITE.

Тепер це не просто CRM-система, а робот для бізнесу, який може частково замінювати співробітників і не вимагати уваги людини. Нова програма може сама:

• ловити пропущені дзвінки та контролювати отзвон клієнту;

• збирати всю пошту в сегментовану базу контактів;

• відправляти SMS менеджеру, коли відвідувач на сайті;

• збирати заявки з сайтів і розподіляти їх по менеджерам, нагадувати менеджерам про клієнтів;

• розпізнавати email всіх відвідувачів сайту;

• рахувати скільки заробив бізнес;

• відслідковувати геолокацію співробітників і техніки;

• фіксувати дзвінки співробітників, навіть з Nokia 1100;

• порівнювати співробітників за кількістю дій і ефективності;

• переводити розмови в хмару тегів;

• самостійно зателефонувати клієнтам;

• отримувати нових клієнтів з facebook та instagram;

• завантажувати всі нові компанії-ліди з відкритих джерел;

• дякувати клієнтам про оплати, нагадувати про борги і прострочені платежі;

• автоматично наймати, стажувати і звільняти співробітників;

• і багато іншого.

Творці OneBox значно розширили функціональність системи і при цьому підвищили швидкість її роботи. Українські програмісти додали нові інтеграції і розширили існуючі.

«Першим в очі кидається оновлений білий дизайн з витонченими іконками, рухомими блоками і інформативними дашбордами. Далі ви помітите, що найбільш затребувані функції стали ближче, швидше і з'явилися нові можливості. Без сумнівів, це найкраща версія OneBox з усіх, які ми раніше випускали», — каже Ігор Устименко, технічний директор OneBox.

Клієнт тепер через особистий онлайн-кабінет управляє бізнес-процесами, в яких важливо рішення замовника. Він без участі менеджера закриває або не розкриває завдання, підтверджує отримання товару, оплати і оцінює роботу. В особистому кабінеті доступна виписка документів і оплата по ним.

Список всіх оновлень займає 350 сторінок і його можна подивитися на сайті CRM-системи. Зокрема програмісти розробили для OneBox WHITE:

• дашборди з безліччю красивих графіків, що настроюються;

• новий мобільний додаток зі сканером QR-кодів для швидкого управління продукцією на складі;

• внутрішній чат, де співробітники обговорюють загальні питання, оперативно повідомляють про важливе або просто жартують — поєднаний з поштою, телефонією, Facebook, Viber;

• новий механізм налаштувань на кожному екрані показує, що саме на сторінці можна поміняти;

• можливість призначити гарячі клавіші для найбільш затребуваних функцій, що економить години роботи операторам колл-центрів і інтернет-магазинів.

Як отримати OneBox WHITE?

Щоб подивитися нову версію, потрібно просто зареєструватися на сайті https://crm-onebox.com/ru/ — і на електронну скриньку прийде доступ до нової системи. Це безкоштовно.

Щоб отримати знижку $100 на кожну ліцензію, потрібно купити OneBox WHITE до 1 жовтня 2017 року. Ціна ліцензії з 1 жовтня складе $499.

Для тих, хто мігрує з інших систем, є спеціальні умови. При переході з AmoCRM, Бітрікс24, bpm'online на будь-який платний тариф OneBox міграція даних буде проведена безкоштовно.

Детальніше про компанію OneBox:

Українська компанія розробляє і впроваджує систему автоматизації бізнес-процесів — OneBox. Система OneBox автоматизує роботу з контактами, ресурсами і процесами компанії, тобто об'єднує можливості програм CRM, ERP і BPM-класу.

Контакти:

OneBox

Київ, проспект Валерія Лобановського, 119х, БЦ DemievSky

+380 (44) 390-09-85

sales@crm-onebox.com

https://crm-onebox.com

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter