Історія розвитку бізнесу з продажу аксесуарів для мобільних телефонів

18:34, 27 липня 2017
Вікно
132 0
false

Мобільні телефони вже давно перестали бути тільки засобами комунікації. Сучасний телефон — частина іміджу людини і одночасно персональний помічник. Більше 20 років пройшло з того моменту, як з'явився перший мобільний телефон. Тепер його наявність нікого не дивує, хоча чимало людей женуться за модою і намагаються придбати собі останню модель брендового девайса.

Великою популярністю користуються не тільки пристрої, але і аксесуари для їхнього захисту. Чохли запобігають появі дефектів і змінюють зовнішній вигляд смартфонів. За допомогою аксесуарів власник може повністю змінити дизайн пристрою. Дана стаття присвячена історії появи чохлів.

Зародження масштабного бізнесу

З моменту виходу в світ пілотного аксесуара пройшло не так багато часу, але їх асортимент приємно дивує. Першими виробниками стали самі компанії, які займалися розробкою смартфонів. Їх продукти могли дозволити собі лише одиниці, причиною низького попиту була ціна. Другими після компаній з виробництва девайсів за випуск чохлів взялися фабрики з виробництва шкіргалантерейних виробів. Саме тоді попит на продукцію збільшився в кілька разів, ставши стабільним. Незважаючи на затребуваність, якість чохлів залишало бажати кращого. У перших партіях простежувалися такі недоліки:

обірвані шви;

невідповідність матеріалів між собою;

криві шви;

стирчать нитки.

До фабричних дефектів можна додати і те, що розміри виробів не відповідали параметрам пристроїв. Зовнішній вид відрізнявся простотою. Незважаючи на безліч недоліків, фабрична продукція користувалася попитом у споживачів. Що можна сказати про ціну? Вітчизняні компанії встановлювали вартість в межах 50 доларів, а закордонні — від 70 до 140$. Порівнювати давні та сучасні чохли немає сенсу, останні перевершують перших у всьому.

false

Стан справ на початку XXI століття

Починаючи з 2000 року мобільні телефони перестали бути розкішшю. Споживач також не був обмежений у виборі аксесуарів для девайсів. Звичайно, на той момент не існувало такої величезної кількості моделей чохлів, як зараз. На початку XXI століття молодь ганялася за модними виробами, які поєднували функції захисту і прикрашання.

З 2000 року спостерігаються кардинальні зміни в дизайні: чохли стали яскравими і барвистими. З плином часу виробники почали експериментувати з моделями.

Про сучасну моду

Асортимент аксесуарів для мобільних телефонів в 2017 році настільки величезний, що споживачеві складно зробити остаточний вибір. Перед покупкою рекомендуємо орієнтуватися на наступні вимоги до товару:

тип виробу (накладка, бампер, кейс і т. д.);

адаптивність під модель пристрою;

дизайн;

матеріал-основа;

особливості захисту пристрою (задня панель, бічні стінки, екран).

Важливо, щоб аксесуар підходив під модель телефону, не закривав камеру і роз'єми. Наприклад, для «Айфона» п'ятої моделі шукайте тільки чохли на iPhone 5.

Покупку краще здійснювати через інтернет-магазини, так як на онлайн-ресурсах вартість виробів в рази нижче, ніж у роздрібних точках продажів.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter