"Фокстрот" вдруге у 5-ці лідерів за Індексом прозорості та КСВ серед українських компаній

19:04, 02 червня 2017
Вікно
99 0

30 травня у Києві центр «Розвиток КСВ» провів аналіз і оцінку інформативності сайтів ТОП-100 найбільших українських компаній за версією видання «БізнесЦензор», а також ТОП-10 найбільш відкритих компаній за результатами дослідження, яке проводилося в 2016 році.

Бренд «Фокстрот» зайняв 5 сходинку (із результатом у 43 бали) у рейтингу за рівнем розкриття інформації про КСВ. Оцінювались 100 компаній рейтингу 200 найбільших компаній у 2015 р. від «БізнесЦензор» та ТОП-10 найбільш прозорих кампаній відповідно до Індексу прозорості – 2015. Дослідили сайти 89 компаній: 17 компаній державної форми власності і 72 – приватної, 18 міжнародних компаній (або їх дочірніх компаній) і 71 – національних.

«Фокстрот» стоїть поруч із такими лідерами Індексу прозорості як АрселорМіттал Кривий Ріг і ДТЕК (71 бал), СКМ (68 балів), Концерн Галнафтогаз (59 балів), Нафтогаз і Кернел (50 балів), МХП (48 балів), Метінвест (47 балів), і НАЕК «Енергоатом» (42 бали). Цього року уперше серед лідерів індексу з’явились дві державні компанії.

-        Саме у 2006 році ГК  «ФОКСТРОТ» була серед перших 10 ініціаторів руху КСВ в Україні та підписантом відкритого листа до бізнес-середовища країни із закликом приєднуватися до принципів соціального партнерства. 11 років по тому ми звітуємо суспільству, що наші цінності не змінилися, й Група компаній «ФОКСТРОТ»  продовжує розвиток за приниципами ГД ООН. Наші бренди утримують лідерство у своїх галузях економіки, а їх соціальна активність стала найважливішим свідоцтвом сталості бізнесу, його інвестиційної привабливості,- говорить Геннадій Виходцев генеральний директор ГК «Фокстрот».

  •  На сьогоднішній день, Індекс є єдиним інструментом моніторингу розвитку корпоративної соціальної відповідальності в Україні з 2011 року, що щорічно робить моніторинг ставлення до КСВ 100 найбільших компаній України. Це допомагає бачити сильні та слабкі сторони розвитку КСВ в Україні, а також те, на що потрібно звернути увагу. Неочікуваним для нас результатом стало те, що національні та міжнародні компанії мають однаковий рівень розкриття інформації з КСВ на своїх веб-сайтах», – говорить Марина Саприкіна, керівник Центру «Розвиток КСВ»

Довідка:

Про Центр «Розвиток КСВ»: експертна організація, що була заснована у 2008 році. Мета діяльності – впроваджувати соціальну відповідальність задля системних і якісних змін в Україні. Організація працює над 4-мя пріоритетними напрямами: КСВ в кризові часи, розвиток освіти, соціальна відповідальність державних органів влади і просування України за кордоном. Об’єднує 40 компаній України (напр.: EY, Небесна криниця, Василь Кісіль і партнери, Нова пошта, ДТЕК, Артеріум, Оболонь, 1+1).

Методика: Учасниками оцінювання стали перші 100 компаній відповідно до рейтингу 200 найбільших компаній у 2015 р. від БізнесЦензор (рейтинг складено на основі неконсолідованої фінансової звітності юридичних осіб, яку вони подавали до Державної фіскальної служби) та топ-10 найбільш прозорих кампаній відповідно до Індексу прозорості – 2015. Серед них 17 компаній державної форми власності та 72 – приватної, 18 міжнародних компаній (або їхніх дочірніх компаній) і 71 – національних. Оцінювалися сайти українських компаній або їхні сторінки на сайтах міжнародних компаній. Слід зазначити, що 12 компаній із топ-100 або не мають сайтів, або представлена на них інформація не оновлювалася протягом останніх 2–3 років. Оцінювалася інформація за 2015–2016 роки. Оцінювання проходило з 6 по 27 березня 2017 р.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter