"МЕТРО Кеш енд Кері Україна" та Henkel Україна проводять благодійну кампанію "Дитяча планета"

14:25, 18 квітня 2017
Вікно
87

Компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» та Henkel Україна розпочали спільну благодійну кампанію «Дитяча планета», головною метою якої є збір коштів для закупівлі пральних машин для 15 дитячих будинків України.

Акція проходить з 12 квітня по 10 травня 2017 року у всіх торговельних центрах METRO в Україні у 15 містах. За умовами акції протягом цього періоду 10 грн. з ПДВ з кожної проданої одиниці ТМ Persil, LOSK, Perwoll і Somat піде на придбання пральних машин для дитячих будинків.

Цей проект є частиною глобальної «Водної ініціативи» METRO GROUP, що спрямована на збереження світових водних ресурсів та реалізується за участі найбільших міжнародних FMCG компаній у всіх країнах присутності Групи.

Використання автоматичної пральної машинки допомагає значно скоротити споживання води. Тож купуючи продукцію Henkel, клієнти METRO не лише роблять подарунок дітям, а й дбають про майбутнє планети. А саме: засоби для прання Persil мають унікальну формулу ColdZyme, що відпирає навіть найскладніші плями в холодній воді, що значно економить електроенергію під час використання; засоби для автоматичного миття посуду Somat не мають в формулі фосфатів, що є надзвичайно важливим в питанні захисту навколишнього середовища та забруднення водоймів; засоби для делікатного прання Perwoll мають гелеву структуру, що економить використання продукту та зменшує викиди негативних речовин в навколишнє середовище.

Про «МЕТРО Кеш енд Кері Україна»

МЕТРО Кеш енд Кері Україна» вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі METRO Cash & Carry  у Києві, Одесі, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі; та двома магазинами оптової торгівлі «Бери-Вези» у Тернополі та Луцьку. За понад 13 років діяльності в Україні METRO Cash & Carry інвестувала в національну економіку 550 млн. євро. Обсяг продажів компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» за 2015/2016 фінансовий рік (жовтень 2015 р. – вересень 2016р.) склав 425 млн. євро.

METRO Cash & Carry представлена у 25 країнах понад 750 центрами оптової торгівлі. Налічуючи понад 100 000 співробітників у світі, компанія досягла обсягу продажів у понад 29 млрд. євро у 2015/2016 фінансовому році (жовтень 2015 р. – вересень 2016р.) METRO Cash & Carry входить до складу METRO GROUP Wholesale & Food Specialist Company.

METRO GROUP Wholesale & Food Specialist Company (W&FS Co.) – провідна міжнародна компанія, що спеціалізується на оптовій торгівлі у сфері продуктового рітейлу. До торговельних підрозділів METRO GROUP W&FS Co. входять  METRO Cash & Carry, Real, та інші асоційовані компанії. METRO GROUP W&FS Co. працює у 35 країнах світу, надаючи робочі місця понад 140 тис. людей. У 2015/2016 фінансовому році (жовтень 2015 р. – вересень 2016р.) обсяг продажів компанії METRO GROUP W&FS Co. склав 37 млрд. євро. Компанія пропонує індивідуальні рішення для задоволення локальних та міжнародних потреб своїх оптових та роздрібних клієнтів

Про компанію «Хенкель»

Компанія «Хенкель» здійснює свою діяльність у світовому масштабі, маючи добре збалансований та диверсифікований портфель продуктів та рішень. Компанія утримує лідерські позиції як у споживчому, так і у промисловому сегменті завдяки злагодженій роботі всіх трьох бізнес-підрозділів та своїм потужним брендам, інноваційним рішенням та технологіям. Бізнес-підрозділ «Клейові технології» компанії «Хенкель» є глобальним лідером на ринку клейових матеріалів та технологій у всіх сегментах цієї галузі у масштабах всього світу. Бізнес-підрозділи «Засоби для прання та догляду за оселею» та «Косметичні засоби» компанії «Хенкель» займають провідні позиції на багатьох ринках та у численних продуктових категоріях на глобальному рівні. Історія успіху компанії «Хенкель» налічує 140 років успіху з моменту її заснування у 1876 році. Компанія «Хенкель» повідомила про досягнення у 2016 фінансовому році обсягу продажу у розмірі 18,7 мільярдів євро та відкоригованого операційного прибутку на рівні 3,2 мільярдів євро. Сукупний обсяг продажу продукції трьох провідних брендів компанії Persil (засоби для прання), Schwarzkopf (засоби догляду за волоссям) та Loctite (клейові матеріали) склав понад 6 мільярдів євро. Чисельність працівників компанії «Хенкель» становить понад 50 000 осіб у всьому світі. Це – команда захоплених своєю справою представників різних культур, об’єднана міцною корпоративною культурою та спільною метою – створювати цінність з дотриманням принципів стійкого розвитку, яка сповідує спільні цінності. Як визнаний лідер у сфері стійкого розвитку, компанія «Хенкель» займає провідні позиції у рейтингах багатьох міжнародних рейтингових агентств та включена до знаних міжнародних індексів. Привілейовані  акції компанії «Хенкель» внесені у перелік, що охоплюється фондовим індексом Німеччини DAX. З додатковою інформацією можна ознайомитися за посиланням www.henkel.com

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter