«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» втілила в життя першу частину благодійної ініціативи з допомоги лікарням у боротьбі з коронавірусом в Україні

17:52, 02 квітня 2020
Вікно
2110 0
Ілюстрація / REUTERS

Компанія «МЕТРО Кеш енд Кері Україна», згідно з рекомендацією Національної служби здоров’я, передала гуманітарну допомогу у вигляді продовольчих та непродовольчих товарів для медичних закладів, де лікують хворих на коронавірусну інфекцію (COVID-19) – близько 16 тон гречки, цукру, борошна рису інших соціальних товарів, 13 з половиною тисяч одиниць м‘ясних, овочевих та рибних консерв, миючі засоби та засоби особистої гігієни для персоналу та пацієнтів лікарень.

Компанія «МЕТРО Кеш енд Кері Україна», як частина великого міжнародного рітейлера METRO AG, прагне бути корисною для суспільства, де ми живемо та працюємо. Тож у час, коли відповідальний бізнес має об’єднати зусилля задля спільної перемоги над невидимим ворогом, компанія не залишається осторонь гострої проблеми поширення коронавірусу та прагне зробити свій внесок задля протидії інфекції.

На сьогодні всі 26 торговельних центрів METRO в Україні працюють у посиленому режимі, забезпечуючи доступність товарів на полицях для всіх клієнтів мережі. Компанія відповідає за безпеку своїх клієнтів та працівників, забезпечуючи належні умови захисту та запобігання поширенню вірусних захворювань у своїх магазинах та офісі. Проте «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» також розуміє, що якісні та безпечні продукти зараз вкрай необхідні й медикам, які стоять на передовій у боротьбі з коронавірусом, і їхнім пацієнтам – для збалансованого харчування, а ще – літнім людям, які зараз найбільш вразливі.

Беручи за основу рекомендації Національної служби здоров’я, у березні 2020 року компанія прийняла рішення надати гуманітарну допомогу у вигляді продовольчих та непродовольчих товарів для медичних закладів, що лікують інфікованих хворих у найбільших містах України: Олександрівській клінічній лікарні у Києві, Харківській обласній клінічній інфекційній лікарні у Харкові, Міській інфекційній клінічній лікарні в Одесі, Львівській обласній інфекційній клінічній лікарні у Львові та Міській клінічній лікарні №21 ім. Є.Г. Попкової в Дніпрі.

Партнером у реалізації цього проекту, окрім Київського міського благодійного фонду «Фудбенк», з яким компанія співпрацює з 2011 року в рамках стратегії зі зменшення продуктових відходів та боротьбі з голодом, став «Фонд Східна Європа». Саме представники цього фонду надали значну підтримку у вирішенні всіх питань щодо швидкої організації передачі товарів до лікарень.

Компанія також долучилася до збору та передачі наборів з товарами першої необхідності для літніх людей у Чернівцях та Івано-Франківську та підтримала засобами для прибирання та гігієни Тернопільську міську дитячу комунальну лікарню, де лікуються маленькі пацієнти з COVID-19.

«Як і більшість країн, Україна бореться з кризою, спричиненою COVID-19. Усі ми, наші родини, друзі, клієнти страждають від цього, і тому місія METRO – бути надійним постачальником безпечних продуктів харчування для українців – є зараз важливішою, ніж будь-коли. Найближчі тижні залишатимуться важкими для всіх нас. Однак, будь ласка, будьте впевнені, що команда METRO Україна, як соціально відповідальний бізнес, продовжить докладати всіх зусиль, щоб й надалі допомагати тим, хто цього найбільше потребує», – коментує Тіно Цайске, генеральний директор «МЕТРО Кеш енд Кері Україна».

«Це лише перші кроки, які компанія здійснює, допомагаючи суспільству у боротьбі проти коронавірусу. Проте «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» обрала саме цей шлях підтримки українців, оскільки має значний досвід у забезпеченні товарами першої необхідності тих,  хто цього найбільше потребує. Як трендсеттер на місцевому ринку рітейлу, METRO привносить в Україну найкращі міжнародні практики, серед яких також й відповідальне ведення бізнесу», – наголошує Олеся Оленицька, директор з питань співробітництва з органами державної влади та зв’язків з громадськістю «МЕТРО Кеш енд Кері Україна».

Наступним кроком нашої компанії щодо запобігання поширенню коронавірусу COVID-19 стане укомплектування та передача 5000 соціальних наборів для літніх людей у 18 містах присутності METRO.

Довідкова інформація:

Фонд Східна Європа (ФСЄ) – благодійна неприбуткова українська організація, що розпочала свою роботу у 2008 році.

Фонд працює для того, щоб допомогти соціальному та економічному розвитку громад України, мобілізуючи ресурси, зміцнюючи громади та підтримуючи партнерство громади, влади та бізнесу.

Починаючи з 2008 року, Фонд Східна Європа інвестував більше 85 млн грн, залучених від міжнародних донорів, урядів інших держав, приватного сектору, у розвиток громад України.

Київський міжнародний благодійний фонд «Фудбенк» – це неприбуткова суспільно корисна непідприємницька організація, що входить до складу Європейської Федерації «Фудбенк». Основною статутною метою діяльності «Фудбенку» є накопичення продовольчих ресурсів для їх подальшого постачання благодійним та/або громадським чи іншим непідприємницьким організаціям, закладам  для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, установам соціального обслуговування, реабілітаційним установам для дітей та людей з інвалідністю, закладам охорони здоров’я, іншим відповідним закладам та установам для їх безкоштовного розподілу серед громадян, які потребують соціального захисту.

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі METRO Cash & Carry у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі; та 3-ма магазинами оптової торгівлі «Бери Вези» у Тернополі, Луцьку та Чернігові. За понад 16 років діяльності в Україні METRO Cash & Carry інвестувала в національну економіку понад 600 млн. євро. Обсяг продажів компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» за 2018/2019 фінансовий рік (жовтень 2018 р. – вересень 2019 р.) склав 627 млн. євро. «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» входить до складу METRO. Більше інформації: www.metro.ua

METRO – це провідна міжнародна торговельна оптова компанія, що спеціалізується на обслуговуванні готелів, ресторанів та служб кейтерингу (HoReCa), а також приватних підприємців – власників закладів роздрібної торгівлі. Обслуговуючи понад 16 млн. клієнтів у світі, компанія забезпечує їх якісними товарами як безпосередньо у великих торговельних центрах, так і онлайн, з професійною доставкою. Окрім цього, METRO допомагає своїм клієнтам розвивати бізнес та підвищувати конкурентоздатність, пропонуючи їм сучасні digital-інструменти, покликані розвивати та вдосконалювати сферу гостинності у кожній країні присутності компанії. Сталий розвиток є одним із ключових факторів успішного бізнесу METRO, про що свідчить статус лідера галузі згідно з Європейським індексом сталого розвитку Dow Jones Sustainability Index 2019. Компанія представлена у 34 країнах та надає робочі місця понад 100 тисячам працівників. Обсяг продажів METRO у 2018/2019 фінансовому році склав 27,1 млрд. євро. У жовтні 2019 року METRO AG заключила угоду щодо продажу мажоритарного пакету акцій свого бізнесу у Китаї. У вересні 2018 року компанія розпочала процес продажу роздрібної мережі Real, що налічує понад 34 тисячі працівників. Більше інформації: www.metroag.de

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter