Ілюстрація REUTERS

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна», як відповідальний гравець на ринку торгівлі та найбільший німецький інвестор в економіку України, виступає категорично проти використання кризової ситуації виключно на користь бізнесу. Компанія вживає всіх можливих заходів задля недопущення зростання цін на соціально значущі групи товарів.

Для забезпечення інтересів наших клієнтів в умовах кризи компанія зі свого боку намагається протидіяти спробам деяких постачальників безпідставно підвищувати ціни, постійно проводячи з ними відповідні переговори. Окрім цього компанія «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» направила офіційне звернення до всіх своїх постачальників та на відповідні органи державної влади з проханням звернути увагу на цю ситуацію.

«Протягом своєї 50-річної історії наша компанія стикалася не з одною кризою, як локального так і світового масштабу. Однак, керуючись суворою політикою щодо етичного ведення бізнесу та дотримання законодавства кожної країни присутності METRO, та  відчуваючи свою відповідальність за життя і безпеку громад, METRО як міжнародна компанія ніколи не дозволяла і не дозволить собі використовувати кризові ситуації на свою користь, –  коментує Тіно Цайске, директор «МЕТРО Кеш енд Кері Україна». –  Хочу запевнити, що і поточна ситуація не стане виключенням: ми зі свого боку докладемо всіх зусиль, аби не лише забезпечити українців продовольчими товарами у цей скрутний  період, а і зробити все можливе, задля збереження рівня цін та недопущення спекуляції з боку виробників».

Всі підрозділи компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» та всі 26 магазинів METRO в Україні наразі працюють у посиленому режимі, забезпечуючи наявність товарів на полицях для максимальної підтримки держави та українців у цій скрутній ситуації та для забезпечення населення продовольством у достатньому обсязі. При цьому, компанія відповідає за безпеку своїх клієнтів та працівників, забезпечуючи належні умови для захисту та запобігання поширенню вірусних захворювань у своїх магазинах. Так, у всіх ТЦ METRO в Україні наразі встановлено додаткові диспенсери з дезінфікуючими засобами для персональної гігієни клієнтів та співробітників - на вході в ТЦ, у м'ясному, овочевому, молочному та рибному відділах, у туалетних кімнатах та на кожній касі; касири весь час проводять дезінфекцію рук та касової стрічки. Також, компанія подбала про забезпечення засобами індивідуального захисту (одноразові маски, рукавички, окуляри, антисептики, захисні екрани для касирів) 100% співробітників у всіх ТЦ, та посилила графік вологого прибирання торгової зали з використанням спеціальних дезінфікуючих засобів. Співробітників офісу було максимально переведено на віддалену роботу.

Інформаційна довідка:

 «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі METRO Cash & Carry у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі; та 3-ма магазинами оптової торгівлі «Бери Вези» у Тернополі, Луцьку та Чернігові. За понад 16 років діяльності в Україні METRO Cash & Carry інвестувала в національну економіку понад 600 млн. євро. Обсяг продажів компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» за 2018/2019 фінансовий рік (жовтень 2018 р. – вересень 2019 р.) склав 627 млн. євро. «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» входить до складу METRO. Більше інформації: www.metro.ua

METRO – це провідна міжнародна торговельна оптова компанія, що спеціалізується на обслуговуванні готелів, ресторанів та служб кейтерингу (HoReCa), а також приватних підприємців – власників закладів роздрібної торгівлі. Обслуговуючи понад 16 млн. клієнтів у світі, компанія забезпечує їх якісними товарами як безпосередньо у великих торговельних центрах, так і онлайн, з професійною доставкою. Окрім цього, METRO допомагає своїм клієнтам розвивати бізнес та підвищувати конкурентоздатність, пропонуючи їм сучасні digital-інструменти, покликані розвивати та вдосконалювати сферу гостинності у кожній країні присутності компанії. Сталий розвиток є одним із ключових факторів успішного бізнесу METRO, про що свідчить статус лідера галузі згідно з Європейським індексом сталого розвитку Dow Jones Sustainability Index 2019. Компанія представлена у 34 країнах та надає робочі місця понад 100 тисячам працівників. Обсяг продажів METRO у 2018/2019 фінансовому році склав 27,1 млрд. євро. У жовтні 2019 року METRO AG заключила угоду щодо продажу мажоритарного пакету акцій свого бізнесу у Китаї. У вересні 2018 року компанія розпочала процес продажу роздрібної мережі Real, що налічує понад 34 тисячі працівників. Більше інформації: www.metroag.de

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram