«МЕТРО Кеш енд Кері Україна»,  як частина великого міжнародного рітейлера METRO AG, підтримує глобальні тенденції щодо збереження навколишнього середовища та прагне бути корисною для суспільства, впроваджуючи волонтерські, соціальні та екологічні ініціативи.

Саме тому компанія ще раз засвідчує своє чітке бачення відповідального ведення бізнесу в усіх сферах своєї діяльності як на глобальному, так і на локальному рівні, і приєднується до Глобального договору ООН. Оскільки, сталий розвиток є важливою частиною роботи компанії.

«Ми раді вітати представників міжнародного бізнесу, які доєднуються до вирішення соціальних та екологічних викликів у нашій країні. «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» демонструє свою сталість через власні проєкти, залучення різноманітних стейкхолдерів та поширення ідеї екологічності для широкого загалу», – коментує голова правління Глобального договору ООН в Україні Тетяна Сахарук.

«Ми в METRO розуміємо, що наше суспільство живе в період економічних, екологічних, соціальних та культурних викликів. Проте наша команда також переконана, що сталий розвиток є ключем до трансформації цих викликів у можливості. METRO працює сьогодні для впевненого завтра – як для наших працівників та їхніх сімей, так і для місцевих громад та суспільства в цілому. Адже корпоративна соціальна відповідальність для «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» – це постійна увага до етичного ведення бізнесу та створення умов для покращення рівня життя українців.

Ще одним важливим завданням для нашої компанії є підтримка найбільших гуманітарних організацій в Україні, що займаються боротьбою з голодом та зменшенням кількості відходів у харчовій промисловості», – розповідає директор з питань співробітництва з органами державної влади та зв’язків з громадськістю «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» Олеся Оленицька.

«Задоволеність клієнтів METRO є для нас тим стимулом, який надихає шукати все нові й нові рішення. Наша компанія цінує здоровий спосіб життя та відповідальне ставлення до довкілля. Саме тому ми турбуємося про тих, хто стежить за своїм раціоном, дотримується спеціальної дієти чи просто намагається бути дружнім до навколишнього середовища, та пропонуємо для них різноманітні альтернативи пластику, безглютенові та безлактозні продукти та інші корисні товари і послуги.

Наступним помітним кроком компанії в напрямку збереження довкілля є проект із роздільного збору відходів. Цей сервіс дає можливість нашим клієнтам, включаючи професійних клієнтів HoReCa, долучитися разом з METRО до руху відповідального споживання ресурсів планети та зменшення нашого впливу на неї.

Саме завдяки нашим професійним клієнтам компанія METRO робить вагомий внесок у стабілізацію української економіки. Адже приватні підприємці є рушійною силою, яка не тільки збагачує наше оточення своїми пропозиціями та сервісом, але й створює мільйони робочих місць і необхідні умови для взаємодії та спілкування. Ми ж, зі свого боку, намагаємося щодня робити наших клієнтів ще успішнішими і стати ще кориснішими для них.

Компанія вірить, що дотримання стратегії корпоративної соціальної відповідальності та плідна співпраця з надійними соціальними партнерами дозволить бізнесу не лише зменшити кількість голодуючих та скоротити харчові й побутові відходи, а й зробити свій внесок у мінімізацію негативного впливу фуд-рітейлу на життя майбутніх поколінь», – додає Олеся Оленицька.

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі METRO Cash & Carry у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі; та 3-ма магазинами оптової торгівлі «Бери Вези» у Тернополі, Луцьку та Чернігові. За понад 16 років діяльності в Україні METRO Cash & Carry інвестувала в національну економіку понад 600 млн. євро. Обсяг продажів компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» за 2018/2019 фінансовий рік (жовтень 2018 р. – вересень 2019 р.) склав 627 млн. євро. «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» входить до складу METRO. Більше інформації: www.metro.ua

METRO – це провідна міжнародна торговельна оптова компанія, що спеціалізується на обслуговуванні готелів, ресторанів та служб кейтерингу (HoReCa), а також приватних підприємців – власників закладів роздрібної торгівлі. Обслуговуючи понад 16 млн. клієнтів у світі, компанія забезпечує їх якісними товарами як безпосередньо у великих торговельних центрах, так і онлайн, з професійною доставкою. Окрім цього, METRO допомагає своїм клієнтам розвивати бізнес та підвищувати конкурентоздатність, пропонуючи їм сучасні digital-інструменти, покликані розвивати та вдосконалювати сферу гостинності у кожній країні присутності компанії. Сталий розвиток є одним із ключових факторів успішного бізнесу METRO, про що свідчить статус лідера галузі згідно з Європейським індексом сталого розвитку Dow Jones Sustainability Index 2019. Компанія представлена у 34 країнах та надає робочі місця понад 100 тисячам працівників. Обсяг продажів METRO у 2018/2019 фінансовому році склав 27,1 млрд. євро. У жовтні 2019 року METRO AG заключила угоду щодо продажу мажоритарного пакету акцій свого бізнесу у Китаї. У вересні 2018 року компанія розпочала процес продажу роздрібної мережі Real, що налічує понад 34 тисячі працівників. Більше інформації: www.metroag.de

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram