этот материал доступен на русском

Юрій Моша: "Чорний піар - мітка 21 століття і як від неї позбутися"

18:47, 27 листопада 2019
Вікно
94 0

Юрій Моша, керівник імміграційної компанії «Другий Паспорт», репутація якого похитнулася під впливом "чорного піару" та який домігся порушення судового процесу в США проти пошукових систем Google і «Яндекс», ділиться досвідом боротьби з інформаційними недругами.

Крім того, найближчим часом Моша планує презентувати безпрецедентний для російськомовного сигменту проект - Комітет із захисту від наклепу, дискримінації та переслідувань в Інтернет, з перспективою надання допомоги постраждалим від фейк-нью підприємців. Комітет буде працювати за принципом pro bono.

Інформаційні воїни в сучасному світі здатні підірвати репутацію, як дрібних підприємців, так і найбільших, популярних брендів. Сьогодні, в Україні на ринку чорного піару крутяться мільйони і бізнес його операторів продовжує розширюватися. Причина, в недосконалості Законодавчої бази, яка контролює інформаційний ринок, корелює з неефективною Судової системою. І тим не менше, убезпечити своє ім'я в інформпросторі та упередити, пом'якшити атаки таки можливо.

По-перше, не варто платити за видалення вже опублікованого компромату. Як тільки ти заплатиш, замовники чорного піару це зафіксують, що стане причиною віяловій реакції. Крім того, "кампанію" підхоплять колеги по компромат-цеху.

По-друге, марно судитися з більшістю чорнушних ресурсів. Навіть в разі отримання позитивного Судового рішення і видалення матеріалу з ресурсу на території України, вкидання переміститься в офшорний інформпростір і там стане невловимим і безконтрольно тиражованим.

Третє - врегулюванням питань про видалення недостовірних матеріалів і фактів потрібно не з сайтами, а в Googlе і «Яндекс». Інформресурси існують завдяки індексації пошуковою системою. На сьогоднішній день, маєчи історію безуспішних комунікацій з сайтами, мені практично вдалося прийти до мирової угоди з «Яндекс». Судовий процес з Google триває і в наступному році я сподіваюся виграти процес.

Четверте - полум'я, що розпалюється через негативний піар, успішно нівелюється позитивно орієнтованими публікаціями, створеними на підставі відповідних інформаційних приводів.

Нагадаємо, що Юрій Моша був змушений покинути свою країну в 2011 році через цькування підприємця і його бізнесу.

Як встановили пізніше суди, всі звинувачення на адресу бізнесмена були не відповідними. Звинувачення, винесені недоброзичливцями і конкурентами спростовані в ЗМІ. Але при цьому, чорнушна інформ-кампанія, що базується на "застарілому компроматі" триває донині. Отриманий в результаті багаторічної боротьби досвід подштовхнув Юрія Мошу до створення Комітету із захисту від наклепу, дискримінації та переслідувань в медіа. Ресурс, перш за все, буде представлений у форматі Інтернет ресурсу, з метою накопичення корисної, юридично обґрунтованої інформації про методи захисту іміджу і відображення інформаційних атак. Також, відвідувачі ресурсу матимуть можливість отримати безкоштовну консультацію фахівців в режимі он-лайн.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter