этот материал доступен на русском

Група Ferrero оголосила нові цілі стосовно упаковки в рамках свого 10-го Звіту з корпоративної соціальної відповідальності

10:41, 11 жовтня 2019
Вікно
60 0
  • Група Ferrero випускає 10-й Звіт з корпоративної соціальної відповідальності.
  • Мета Ferrero - до 2025 року перейти на 100% упаковку, придатну для повторного використання, вторинної переробки, або ж компостування.
  • Ferrero бере на себе глобальне зобов’язання в рамках ініціативи «Нова пластикова економіка» Ellen MacArthur Foundation.

Ferrero Group продовжить інформувати споживачів про реалізацію до 2025 року завдань з переходу на 100% упаковку, придатну для повторного використання, вторинної переробки, або компостування.

шляхом надання споживачам інформації про правильну утилізацію, поряд з рекомендаціями щодо знищення та переробки пакувальних матеріалів; шляхом оцінки та вступу в профільні асоціації, що сприяють пошуку потрібних рішень.

Глобальні та локальні заходи

Ferrero продовжить роботу з постачальниками та партнерами як на глобальному, так і на локальному рівнях спільно з професійними асоціаціями – для раціоналізації визначень та методології тестування існуючих інфраструктур.

Ferrero активує свої зусилля, спрямовані на усунення слабких місць в системах збору використаних матеріалів:

В рамках активного просування ініціатив з переробки відходів на підприємствах Ferrero співпрацює з різними організаціями, серед яких заводи з переробки сміття, національні системи управління відходами, нехарчові компанії. Ця діяльність спрямована на:

дослідження сфер застосування пакувальних конструкцій, що не підлягають переробці; визначення проектів з використання відходів фабричної упаковки з метою забезпечення циркулярності за найменшого впливу на навколишнє середовище. максимального використання перероблених матеріалів в тих випадках, коли це безпечно для нашого споживача; дослідження проектів з випробування нових біорозкладних пакувальних матеріалів для цільових сфер застосування, із фокусом на біорозкладну упаковку з морських водоростей.

Люксембург, четвер, 10 жовтня 2019 р., - Група Ferrero випускає 10-й Звіт з корпоративної соціальної відповідальності та оголошує про своє нове зобов’язання — до 2025 року перейти на 100 % упаковку, придатну для повторного використання, вторинної переробки, або ж компостування. В рамках своєї стратегії соціальної відповідальності «Поділяючи цінності, створюємо цінності», підтвердженої в 10-му Звіті КСВ, Ferrero знову демонструє свою готовність до турботи про планету та життя людей.

Нове зобов’язання щодо пакувальних матеріалів співвідноситься зі стратегією компанії Ferrero, спрямованою на мінімізацію впливу на навколишнє середовище по всьому ланцюгу створення вартості - від виробництва сировини до поставок готової продукції.

Ferrero з гордістю оголошує про прийняття глобального зобов’язання в рамках ініціативи «Нова пластикова економіка» Ellen MacArthur Foundation (фонд Еллен Макартур), підтримуючи таким чином філософію фонду про безвідходну економіку пластика, де пластик ніколи не стає відходом. Ferrero усвідомлює необхідність вжиття заходів по всьому ланцюгу поставок і, бере на себе глобальне зобов’язання в рамках ініціативи «Нова пластикова економіка», а також прагне відігравати активну роль в усуненні проблемної або непотрібної пластикової упаковки завдяки редизайну, інноваціям і новим моделям поставок.

«Компанія Ferrero незмінно з великою відповідальністю відноситься до поставок високоякісної продукції, що повинна лише позитивно впливати на наше суспільство – як сьогодні, так і в майбутньому. Це переконання спонукає нас постійно працювати над подальшим вдосконаленням відповідального ланцюга створення вартості, в основі якого лежать використання екостійкої сировини, стале виробництво, а тепер – ще й наше зобов’язання перейти на більш экосталу упаковку. Ми раді повідомити, що до 2025 року компанія перейде на 100% упаковку, придатну для повторного використання, вторинної переробки, або ж компостування. Прийняття глобального зобов’язання в межах ініціативи «Нова пластикова економіка» Ellen MacArthur Foundation дозволить нам досягнути безвідходної економіки більш прискореними темпами», — відзначив Джованні Ферреро, голова правління Групи Ferrero.

Лапо Чівілетті, генеральний директор Групи Ferrero, доповнив: «Ми прагнемо до постійного зростання, та ключовим фактором тутє застосування принципів сталого розвитку у всіх наших бізнес-процесах. Нове зобов’язання щодо пакувальних матеріалів — це важливий крок на шляху до досягнення поставлених цілей».

«Глобальне зобов’язання в межах ініціативи «Нова пластикова економіка» об’єднує компанії, уряди й інші зацікавлені сторони в єдиному чіткому баченні безвідходної економіки пластику. Ми раді, що компанія Ferrero приєдналася до нас, встановивши конкретні цілі до 2025 року. Ми прагнемо до світу, в якому пластик ніколи не буде ставати відходом і не буде забруднювати планету. Це непростий шлях, проте спільними зусиллями ми зможемо відмовитися від непотрібного пластику та впровадити інновації, що дозволять безпечно і легко його переробляти, - таким чином, щоб він міг як і раніше застосовуватися в економіці, але не потрапляти в навколишнє середовище», – сказав Сандер Дефройт, голова ініціативи «Нова пластикова економіка» під егідою Ellen MacArthur Foundation.

Для виконання цього нового важливого зобов’язання компанія Ferrero залучить всі свої структури, а також постачальників і партнерів. Інвестиції в науково-дослідні та дослідно-конструкторські роботи (НДДКР) та відкриті інновації, а також спільна робота з партнерами дозволять Ferrero реалізувати стратегію з відмови від непотрібної пластикової упаковки без зниження якості та свіжості продуктів.

Для виконання свого глобального зобов’язання до 2025 року, в рамках дорожньої карти, Ferrero повинна реалізувати наступні ініціативи:

НДДКР і відкриті інновації

Для переосмислення та редизайну продукції згідно з очікуваннями сучасного споживчого ринку сьогодні необхідно зосередити всі зусилля на інноваціях. Ми й надалі будемо інвестувати кошти у відділи НДДКР і відкритих інновацій з метою:

відмови від непотрібної пластикової упаковки;

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter