Попри високу конкуренцію та введення нових питань для оцінювання компаній цього року, METRO навіть вдалося покращити свою оцінку на 6 балів у порівнянні з минулорічним результатом, таким чином, підтвердивши свій статус лідера галузі. Зокрема, METRO  відзначили у сферах стратегії захисту клімату та управління упаковкою, а також у сферах захисту даних та кібербезпеки.

Ранжування індексу розбивається на 3 загальні сфери: економіка, навколишнє середовище та соціальна сфера. З точки зору економіки, METRO отримала відзнаку, зокрема, у сферах управління взаємовідносинами з клієнтами, стратегії охорони здоров'я та харчування, а також щодо захисту даних та кібербезпеки – ці 2 питання розглядалися в рамках індексу вперше у 2019 році. У сфері довкілля компанія отримала найвищі оцінки за свою стратегію захисту клімату, управління упаковкою та водних ризиків у ланцюзі поставок. У соціальній сфері, як і в попередні роки, компанію METRO відмітили за успішне залучення та утримання талантів.

Окрім цього, компанія METRO посіла друге місце у Світовому індексі Dow Jones Sustainability Index 2019.

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram