этот материал доступен на русском

Фахівці moneyveo навчають онлайн-маркетингу студентів-айтішників Києво-Могилянської академії

10:00, 11 вересня 2019
Вікно
76 0

У вересні фінтех-компанія moneyveo запустила освітній курс «Інтернет-просування вебпроєктів» для студентів факультету інформатики Національного університету «Києво-Могилянська академія». В рамках курсу студенти розроблять 6 фінансових онлайн-проєктів. Кращі отримають стипендію від moneyveo.

 «Сьогодні наші студенти мислять не тільки як програмісти. Вони міркують як стартапери, їх цікавить не тільки онлайн-продукт, а й уміння його просунути в мережі, масштабувати бізнес. Дуже радий, що до проведення спеціалізованих курсів долучаються професіонали. Удвічі приємно, що це випускники нашого факультету», – прокоментував декан факультету інформатики Національного університету «Києво-Могилянська академія» Андрій Глибовець.

Освітній курс складається з 10 лекцій. Його розробили маркетологи moneyveo спільно з викладачем НаУКМА Максимом Корнійчуком.

«Про важливість співпраці бізнесу та університетів кажуть багато. Але далеко не всі компанії готові долучитися до цієї справи конкретними діями. Компанія moneyveo не тільки принесла свою експертизу в цей навчальний курс, але також профінансувала студентські навчальні проєкти, щоб максимально наблизити навчальний процес до бізнес-умов», – прокоментував він.

Освітній курс від moneyveo – це максимальний концентрат знань з онлайн-маркетингу. Він включає лекції з інтернет-реклами, пошукової оптимізації та семантики, аналітики, онлайн-перформансу, SMM.

 «Студенти навчаться працювати з різними промо-каналами, з воронкою продажів, а також вивчать Customer Journey Map. Ми дамо вичерпні знання з SEO: від семантики до внутрішньої та зовнішньої оптимізації. Також навчимо відстежувати і аналізувати поведінку користувачів на сайті за допомогою Google Analytics і Google Tag Manager. Розповімо, як створювати промо-кампанії в Google Ads, працювати з SMM-стратегією, налаштовувати таргетинг», – деталізував комерційний директор moneyveo Максим Параска.

Автори кращих проєктів отримають разові стипендії. Преміальний фонд складає 100 000 грн. Їх розділять між трьома найбільш якісними проєктами.

«Стратегія розвитку moneyveo передбачає постійне навчання кожного співробітника. Ми знаємо, наскільки важливо отримувати нові знання і вміти застосовувати їх на практиці. Тому ми хочемо ділитися експертизою, вносити свою лепту в удосконалення освітнього процесу. На реальних прикладах бізнес-кейсів moneyveo студенти не тільки вивчать ази маркетингу, а й отримають відповіді від професіоналів з перших вуст», – додала CEO moneyveo Альона Андронікова.

Кращі проєкти будуть визначати за кількома критеріями. Це загальні показники сайту, правильність побудови семантики, робота з внутрішньою оптимізацією, AdWords і Google Analytics.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter