этот материал доступен на русском

Команда 1+1 Digital провела другий 1+1 DigitalWeekend

00:02, 24 серпня 2019
Вікно
81 0

Команда 1+1 Digital 17-18 серпня у Pochayna Event Hall провела дводенний захід 1+1 DigitalWeekend 2019 про контент, медіа та технології, що їх змінюють. Цього разу подію відвідало близько 1000 гостей, а до спікерського пулу, крім команди 1+1 Digital, приєдналися іноземні та українські експерти з таких компаній, як: Viber, GoogleUkraine, RadioaktiveFilm, MOZGI Group, Comfy, Kyivstar, BirdinFlight, Воля та Нова Пошта.

Програма івенту складалася з 4 тематичних блоків, до яких були включені лекції та publicdiscussions про створення веб-серіалів та сторітелінг у комунікації брендів:

  • Content&Platforms– про створення, дистрибуцію та монетизацію контенту;
  • Media & Technologies – про те, як технології сьогодні змінюють інформаційне середовище завтра;
  • Storytelling –  про створення історій, які здатні змінювати людей, компанії та ринки;
  • Advertising&Creative – про економіку вражень, та про те, як брендам вести комунікацію крізь інформаційний шум. 

Секція Content&Platforms була присвячена створенню, дистрибуції та монетизації контенту. Сьогодні важливо не тільки створювати цікавий контент, а й вміти робити так, щоб він був завжди у полі зору вашої аудиторії. Керівник Web-production 1+1 Digital Данило Щестюк розповів про тренди YouTube та монетизацію відеоконтенту, а SpecialGuest  - IndustryHead-BrandingGoogleUkraine Сергій Братусьов поділився інформацією про популярні теми в українському сегменті YouTubeта нові підходи до оцінки ефективності рекламної комунікації. Про те, як виділятись, коли всі пишуть про одні й ті ж самі події, розповів Олександр Козаченко, керівник зовнішньої дистрибуції відеоконтенту та розважальних інтернет-проектів 1+1 media.

На секції Media & Technologies спікери розповіли про те, як технології сьогодні змінюють інформаційне середовище завтра. Дмитро Жук, керівник веб-розробок 1+1 Digital, розповів про специфіку управління медіапроектами, а Артем Льозін керівник управління 1+1 Digital R&D, ProductOwner проектів 1+1 video та SUDUM, поділився досвідом запусків стартапів всередині компанії. Зарубіжні інсайти презентував SpecialGuest Костянтин Костадінов, SalesDirector, CEE at Viber. Він розповів про майбутнє месенджерів та як уже сьогодні завдяки їм бізнес отримує нові інструменти взаємодії з аудиторією.

Третій тематичний напрямок 1+1 DigitalWeekend 2019 був присвячений сторітелінгу.Сьогодні технології надають нам безмежні можливості для створення та розповсюдження контенту. Під час свого виступу креативний продюсер 1+1 DigitalStudios Ірина Никончук акцентувала увагу на вплив еволюції камери смартфонів на влогінг, а також озвучила думку про те, що майбутніми лідерами стануть ті, хто вмітиме розповідати історії. Креатив, що викликає емоції ‒ формула успіху будь-якого продукту. Про те, як користуватися цією формулою був присвячений виступ керівника іміджевого просування групи Ольги Гудзь та керівника управління маркетингу 1+1 Наталії Вовк на прикладі проектів «Танці з зірками» та серіалу «Школа».      

Про вплив соціальних мереж на поведінку людей розповів Влад Міксіч, Humphrey/FulbrightFellowatRollinsSchoolofPublicHealth, експерт з політики в галузі охорони здоров'я, письменник, виконавчий директор Румунської обсерваторії здоров'я. А завершив тему сторітелінгуMarkChallinor, CEO Media FuturesLtd, з виступом про синергію мобільних технологій та сторітелінгу у роботі медіа.

У фокусі тематичної секції Advertising&Creative була тема комунікації брендів з аудиторією.  Дмитро Панасюк, керівник 1+1 DigitalSales розповів про особливості ринку інтернет-реклами, а Євген Демченко, арт-директор 1+1 Digital, присвятив свій виступ проблемі побудови робочих процесів команди дизайнерів. SpecialGuest цього потоку - співвласниця та головна продюсеркаRadioactiveFilm Євгенія Яцута поділилася досвідом роботи зі світовими брендами - HBO, Apple, Audi. 

Перший та другий дні заходу завершилися панельними дискусіями. У перший день 1+1 DigitalWeekend представники таких відомих компаній, як Kyivstar, Comfy, Воля поділилися досвідом створення веб-серіалів. Панельна дискусія другого дня події була присвячена сторітелінгу та відбулася за участі представників MOZGI Group, BirdinFlight / WAS, Нова пошта. 

«З кожним роком формат заходів 1+1 DigitalWeekend  збирає все більше людей та задає високий рівень якості контенту наступним подіям, що організовує команда 1+1 Digital. Медіаіндустрія розвивається семимильними кроками, а це означає, що з кожним днем з’являється все більше кейсів для обговорення. Ми плануємо і надалі запрошувати іноземних та українських експертів ділитися своїм досвідом, а також впроваджувати інтерактивні елементи у наші події», - відзначає Анна Ткаченко, діджитал-директор та директор з інновацій 1+1 media.     

Ключовими партнерами заходу стали логістична компанія Meest та мережа кінотеатрів Multiplex, які забезпечили нетворкінг та розіграш цінних призів серед учасників події.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter