Одеські архітектори з компанії «Пространство» вразили відвідувачів всеукраїнського архітектурного фестивалю унікальною для України розробкою: чотиригранною моделлю організації простору

13:05, 01 серпня 2019
Вікно
107 0

Група компаній «Пространство» виступила генеральним партнером щорічного всеукраїнського архітектурного фестивалю PROSTONEBA. Захід пройшов у Києві, на ВДНГ, з 26 по 28 липня. Він зібрав близько пів тисячі бізнесменів, архітекторів, дизайнерів та інвесторів, в тому числі фахівців із Грузії, Польщі та Молдови.

"Ми дуже раді, що цього року нашим генеральним партнером є група компаній «Пространство». Тому що вони сповідують ті ж цінності, які закладено в ідеологію фестивалю. Це, в першу чергу, потреби людини, потреби суспільства, які можуть задовольнити архітектори та будівельні компанії", зазначила представниця організаторів PROSTONEBA, керівниця агенції архітектури та дизайну Zdorenko Agency Лариса Здоренко.

Головною темою цьогорічного фестивалю було створення ідеальної моделі території для співіснування архітектури та простору.

В межах цієї теми одеські представники групи компаній «Пространство» продемонстрували проект розробки та організації простору, в якому вперше на українському ринку було використано чотиригранну модель простору, що сьогодні застосовується у дослідженнях і розробці штучного інтелекту.

Цю модель було застосовано під час проектування 10 житлових кварталів, які зараз уже знаходяться на стадії практичної реалізації (будівництва) – на різних ступенях готовності. Спільними для них є принципово мала поверховість будинків, низька щільність забудови та великі обсяг і спектр комерційних приміщень. При цьому функціональне призначення комерційних площ визначається не вигідністю для девелопера, а користю для мешканців.

Довідка

Група компаній «Пространство» займається вивченням, розробкою та втіленням засобів перетворення міського простору в масштабах багатофункціональних кварталів та мікрорайонів. До складу групи входять девелоперські компанії, проектні інститути, дизайнерські бюро та будівельні управління, що відповідають за технологічну ланку, а також креативний кластер і гуманітарні дослідницькі групи, які сприяють розвитку гуманітарно-креативної сфери. Така колаборація дозволяє формувати новий тип продукту та замість традиційних для українського ринку "метрів квадратних" виробляти життєві простори, що мають властивості сталого сусідства та дозволяють розвивати та розкривати потенціал мешканців і самих районів.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter