этот материал доступен на русском

Українські медіагрупи та Зеонбуд повідомили про досягнення згоди щодо кодування супутнику

17:01, 05 червня 2019
Вікно
66 0

Позицію під час панельної дискусії «Статус кодування супутнику та потенціал ринку платного телебачення» озвучили представники StarLightMediа та 1+1 media, таким чином підтверджуючи підтримку і готовність медіагруп до кодування супутникового сигналу, яке відбудеться 20 січня 2020 року.

Зокрема, під час конференції медіагрупи уточнили, що проект кодування супутникового сигналу вже знаходиться в активній фазі. Так, першочерговим кроком стане кодування транспортного сигналу «Зеонбуду», яке повинне відбутись вже у вересні поточного року. Наразі цей сигнал доступний на відкритому супутнику Astra 4A, з якого можливо отримати доступ до українських телеканалів. Транслювання телеканалів у такий спосіб є фактичним порушенням авторських прав медіагруп на контент, який вони виробляють, а тому досягнення угоди із «Зеонбудом» є важливим кроком у кодуванні транспортного, а згодом і супутникового сигналу. Такі дії обмежать неконтрольоване (у т.ч. нелегальне) розповсюдження контенту на території України та дозволять ініціаторам та учасникам процесу кодування перейти до наступних етапів його реалізації.  

«Кодування супутнику вже давно запроваджене на ринках розвинених європейських країн. Нарешті і в Україні підготовка до кодування телеканалів перейшла вже у безповоротну стадію, коли зупинка проекту, в який були вкладені величезні інвестиції та ресурси, не може бути його логічним завершенням. Відтепер ми можемо публічно не тільки заявляти, але й реальними діями підтверджувати свої наміри. 20.01.20 – це історична дата, яка стане черговим драйвером докорінних змін у культурі споживанні контенту в Україні», − прокоментував Ярослав Пахольчук, виконавчий директор та керівник напрямку платного телебачення 1+1 media.

«Кодування транспортного сигналу «Зеонбуду» – дуже важливий етап як в процесі кодування супутникового сигналу, так і в цілому для розвитку телевізійного ринку України. Цей той крок, якого від нас чекали наші партнери по ринку, і ми раді повідомити їм про досягнення фінальних домовленостей між медіагрупами і «Зеонбудом» про кодування транспортного сигналу вже у вересні цього року», − говорить Юлія Трибушна, директорка дивізіону Digital та PayTV групи StarLightMedia.

Для забезпечення абонентів супутнику необхідним обладнанням для прийому закодованого сигналу медіагрупи та індустрія зазначили, що здійснили закупівлю сет-топ-боксів (тюнерів) у кількості 110 тис. одиниць, які вже дистрибутуються в роздрібних мережах та пунктах продажу, доступних для користувачів.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter