этот материал доступен на русском

Україно-білоруський кліп увійшов в трійку переможців на престижному фестивалі в Берліні

12:43, 31 травня 2019
Вікно
108 0

Короткометражний фільм на пісню «Хмарки» гурту Shuma з Білорусі про проблеми ЛГБТ-дітей взяв «бронзу» на міжнародному фестивалі музичного відео Berlin Music Video Awards у категорії Best Narrative 2019.

Про це повідомляє прес-служба креативного агентства TABASCO з посиланням на Berlin Music Video Awards.

Відео було створено в рамках соціальної кампанії, присвяченої батькам, які підтримують своїх дітей, незважаючи на несприйняття суспільства.

«Цим кліпом ми хотіли підтримати всіх людей, які зазнали й продовжують зазнавати утисків за свою інакшість. Ми хочемо, щоб батьки не соромилися й не відкидали своїх дітей, а навпаки — вчилися приймати й підтримувати їх», — прокоментувала солістка гурту Shuma Руся Шукюрова.

Відео було створено україно-білоруською командою.

“Ми безмежно раді, що соціальний проект української агенції отримує таке високе визнання. Тема ЛГБТ та анти-булінгу, яку ми зачепили разом із Shuma, буде звучати, незважаючи на цензуру та скрепи”, - поділився креативний директор  TABASCO Олександр Смірнов.

Зйомки кліпу здійснила продакшн-студія Світлани Лягіної The Martini Shot.

“Я рада, що за допомогою музики й кіно нам вдалося донести дуже важливий меседж усьому світу!” — прокоментувала режисерка студії Анна Бурячкова.

Як відомо, згідно з дослідженнями UNICEF, близько 150 мільйонів дітей в усьому світі у віці від 13 до 15 років стають жертвами фізичного насильства в школі.

Щорічно тисячі LGBTQI-людей стають жертвами булінгу в Білорусі. Один із них, Михайло Пищевський, був убитий в 2015 році. На згадку про Михайла в Мінську заснували громадську кампанію проти гомофобії.

Робота також отримала номінацію на міжнародному фестивалі в Неаполі.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter