этот материал доступен на русском

Вища школа Media & Production відкриє backstage фестивалю Atlas Weekend

14:24, 30 травня 2019
Вікно
25 0

Маркетинг-директор фестивалю Atlas Weekend і менеджер групи The Hardkiss Єгор Кір’янов, з командою moloko.house – Ксенією Чайковською, Стасом Паливодою та Лізою Манорик, розкажуть про особливості комунікації з артистами стосовно промо фестивалю та про роботу з партнерами заходу. Крім того, спікери поділяться кейсами з роботи відкритого прес-центру та створення ефективної PR-стратегії та SMM просування. Також у програмі семінару: коли і як створюється щорічний Atlas Weekend; хто, як і коли просуває івент; коли насправді починається робота над фестивалем; прямий ефір Атласу: ідея запуску та ефекти трансляції.

«Вже багато років ми проводимо освітні заходи і раді, що цьогоріч  Вища школа Media & Production разом із PR-командою Atlas Weekend презентує ексклюзивний майстер-клас про піар-підтримку такої масштабної події, як музичний фестиваль. Дуже успішний музичний фестиваль. Я впевнена, що отримані знання після семінару точно стануть у нагоді не лише PR-менеджерам, а й маркетологам, івент-менеджерам, експертам з організації великих розважальних заходів, Star-менеджерам! А ще безумовно, всім тих, хто не уявляє свій світ без музики, та хоче зазирнути за лаштунки однієї з найграндіозніших музичних подій року», - підкреслила Лора Гасай, керівник Вищої Школи Media & Production.

Семінар можливо буде прослухати і аудиторно, і онлайн, реєстрація відкрита за посиланнями. Крім того, учасники заходу матимуть можливість стати волонтерами фестивалю та долучитися до організації Atlas Weekend 2019.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter