этот материал доступен на русском

Компанія «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» у Львові долучилася до ініціативи #БезПоліетилену

13:15, 09 квітня 2019
Вікно
44 0

Протягом цього дня на всіх касах в ТЦ METRO у Львові можна придбати багаторазову господарську сумку за ціною поліетиленового пакета – 3,50 грн. з ПДВ (звичайна ціна – 34,90 грн. з ПДВ), а у відділах вагових товарів всі безкоштовні поліетиленові пакети-майки вилучено з вільного доступу, натомість клієнтам пропонується альтернатива – багаторазова торбинка. Окрім цього, у відділах випічки, хліба та вагових цукерок всі поліетиленові пакети замінено на паперові, а також клієнтам пропонуються щипці замість одноразових рукавичок.

 «Зменшення обсягів використання пластику – одне з ключових стратегічних завдань METRO AG, яке обов’язкове до виконання у кожній країні присутності компанії включно з Україною. І «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» вже робить конкретні кроки в цьому напрямку, – коментує Олеся Оленицька, Директор з питань співробітництва з органами державної влади та зв’язків з громадськістю «МЕТРО Кеш енд Кері Україна». – Ми розуміємо і приймаємо всю відповідальність перед світовою спільнотою за вплив, який чинить щоденне використання пластику на екологію планети, саме тому, ми з радістю долучилися до ініціативи #БезПоліетилену організації «ZeroWaste Львів» та Львівської міської ради, адже це – ще одна можливість для нас наголосити нашим клієнтам про важливість збереження нашої планети».

Уявити функціонування рітейлу без пластику досить складно, адже він використовується у багатьох важливих процесах. Це – доставка товарів, захист продукції від зовнішніх факторів впливу, їхнє зберігання та зменшення харчових відходів тощо. Проте, кожен може спробувати зменшити власний шкідливий влив на навколишнє середовище і METRO робить конкретні кроки в цьому напрямку, заохочуючи своїх клієнтів та співробітників стати більш екологічно-відповідальними. Починаючи з червня 2018 року, окрім поліетиленового біо-пакета, клієнти торговельних центрів METRO на касах можуть купити також багаторазову еко-торбу. Матеріал даного виробу придатний до вторинної переробки. Після закінчення експлуатації сумки кожен зможе передати її до пункту прийому вторинної сировини.

Також, в усіх торговельних центрах METRO в Україні окрім поліетиленового пакета-майки, клієнти з грудня 2018 року можуть купити багаторазовий мішечок для фруктів та овочів. Ще одним кроком у впровадженні політики збереження навколишнього середовища стало розміщення у відділах вагової продукції METRO (відділ «Фрукти та овочі», «Свіжа випічка») інформації для клієнтів про способи зменшення використання одноразових поліетиленових пакетів. Наприклад, наклеюючи стікери з вагою та ціною прямо на продукти у випадках, коли це можливо.

Також, одним із основних елементів реалізації стратегії сталого розвитку METRO є пілотний проект  із сортування та вторинної переробки відходів, який було започатковано у всіх Київських ТЦ та Офісі компанії у квітні  2018 року.

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі METRO Cash & Carry у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі; та двома магазинами оптової торгівлі «Бери-Вези» у Тернополі та Луцьку. За понад 15 років діяльності в Україні METRO Cash & Carry інвестувала в національну економіку понад 550 млн. євро. Обсяг продажів компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» за 2017/2018 фінансовий рік (жовтень 2017 р. – вересень 2018 р.) склав 523 млн. євро. «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» входить до складу METRO.

Більше інформації: www.metro.ua

METRO – провідна міжнародна компанія, що спеціалізується на оптовій торгівлі у сфері продуктового рітейлу. Компанія представлена у 25 країнах, з головним офісом у м. Дюссельдорф, Німеччина. Налічуючи понад 150 000 співробітників у світі, компанія досягла обсягу продажів у  36,534 млрд. євро у 2017/2018 фінансовому році (жовтень 2017 р. – вересень 2018 р.) Компанія пропонує індивідуальні рішення для задоволення локальних та міжнародних потреб своїх оптових та роздрібних клієнтів. У своїй діяльності METRO впроваджує новітні стандарти обслуговування клієнтів, цифрові інновації та ефективну бізнес-модель, розвиваючи торговельні підрозділи METRO/MAKRO Cash & Carry та Real, а також напрямок доставки та діджитал-проекти. Більше інформації: www.metroag.de.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter