«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» та PEPSICO Україна об’єднали зусилля для допомоги дітям

13:53, 04 квітня 2019
Вікно
70 0

До Всесвітнього Дня води, що відзначається 22 березня, компанії МЕТRО та PEPSICO в Україні об’єдналися, щоб забезпечити постійним доступом до чистої питної води дітей в Центрах соціальної реабілітації.

За результатами продажів напоїв Pepsi® та Mirinda® в мережі МЕТRО в період з 13 по 26 березня 2019 року, компанії спрямували частину виручених коштів на закупку та встановлення систем очистки води для двох центрів соціально-психологічної реабілітації дітей в місті Києві, де сумарно проживає 200 дітей, позбавлених батьківської турботи.

Це дасть можливість дітям, які постійно проживають на території цих закладів пити та вживати їжу, приготовану з використанням чистої та безпечної води. Технічне забезпечення та встановлення систем забезпечила компанія Ecosoft®.

На період проведення акції компанія PEPSICO Україна надала знижку покупцям на газовані напої Pepsi® та Mirinda® власного виробництва, що реалізуються в мережі METRO.

Аліна Матківська, керівник з корпоративних комунікацій PepsiCo Ukraine: «Ми хочемо, щоб якомога більша кількість людей мали доступ до чистої питної води. Зокрема в Україні з 2013 року ми реалізуємо проект «Чиста вода» в партнерстві з БФ «Благомай», в рамках якого вже понад 5 000 дітей, позбавлених батьківської турботи, щодня вживають чисту воду. Глобально наша компанія має на меті розширити доступ до чистої води для 25 млн людей по всьому світу до 2025 року. Приємно, що наш бізнес-партнер також підтримує соціальні прoекти, пов’язані з водними ресурсами, і ми безмежно вдячні колегам з МЕТRО за можливість зробити спільно добру справу».

Олеся Оленицька, Директор з питань  співробітництва з органами державної влади та зв’язків з громадськістю: «Всесвітній день води, започаткований Організацією Об’єднаних Націй, є прекрасною нагодою звернути особливу увагу на важливість збереження водних ресурсів. Адже сьогодні 2,1 мільярди людей відчувають нестачу якісної питної води, і це кардинально впливає на стан їхнього здоров'я, рівень освіти та життєдіяльності.

У 2019 році слоган Всесвітнього дня води – «Не залишимо нікого осторонь» закликає суспільство долучатися до ініціатив сталого розвитку, серед яких, забезпечення доступу та раціонального використання водних ресурсів для всіх до 2030 року.

Компанія METRO, як один з найбільших міжнародних постачальників та надійних партнерів у 26 країнах своєї присутності, дбає про свідоме споживання природних ресурсів. Компанія взяла на себе зобов'язання постійно підвищувати обізнаність співробітників та клієнтів щодо розумного використання води. Також ми не можемо залишитися осторонь такого важливого питання, як забезпечення чистою водою людей, які найбільше цього потребують. Тому разом з нашим партнером компанією PepsiCo ми організували спільну благодійну ініціативу до Всесвітнього дня води, в рамках якої встановили системи очищення питної води в центрах соціально-психологічної реабілітації дітей міста Києва».

Про компанію «МЕТРО Кеш енд Кері Україна»

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі METRO Cash & Carry у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі; та двома магазинами оптової торгівлі «Бери-Вези» у Тернополі та Луцьку. За понад 15 років діяльності в Україні METRO Cash & Carry інвестувала в національну економіку понад 550 млн. євро. Обсяг продажів компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» за 2017/2018 фінансовий рік (жовтень 2017 р. – вересень 2018 р.) склав 523 млн. євро. «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» входить до складу METRO. Більше інформації: www.metro.ua

METRO – провідна міжнародна компанія, що спеціалізується на оптовій торгівлі у сфері продуктового рітейлу. Компанія представлена у 26 країнах, з головним офісом у м. Дюссельдорф, Німеччина. Налічуючи понад 150 000 співробітників у світі, компанія досягла обсягу продажів у 36,534 млрд. євро у 2017/2018 фінансовому році (жовтень 2017 р. – вересень 2018 р.) Компанія пропонує індивідуальні рішення для задоволення локальних та міжнародних потреб своїх оптових та роздрібних клієнтів. У своїй діяльності METRO впроваджує новітні стандарти обслуговування клієнтів, цифрові інновації та ефективну бізнес-модель, розвиваючи торговельні підрозділи METRO/MAKRO Cash & Carry та Real, а також напрямок доставки та діджитал-проекти. Більше інформації: www.metroag.de.

Про компанію PepsiCo

Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. В 2018 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 64 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфелю, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com

Про PepsiCo в Україні

PepsiCo — один з лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» та «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфелю компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's і Хрусteam. PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша». Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter