этот материал доступен на русском

Валерій Маковецький: оновлений «Фокстрот» відкриється у Кропивницькому

12:01, 22 березня 2019
Вікно
42 0

Рітейлер запрошує жителів та гостей міста на офіційне відкриття магазину «Фокстрот» за адресою вул. Ю.Коваленка, 6а. Торгова площа оновленого «Фокстроту» становить 485 кв. м. Протягом трьох днів магазин анонсує проведення розіграшу грандіозних знижок на IPhone, 20 подарункових сертифікатів з нарахованими бонусами і, безумовно, презентує товари за святковими цінами. В асортименті буде представлено низку продукції з дисконтом з лінійки великої побутової техніки, кухонної і дрібної побутової техніки, популярні моделі телевізорів, смартфонів тощо.

– Головною інтригою свята з нагоди відкриття оновленого «Фокстроту» у Кропивницькому стане розіграш 50% -ї знижки на купівлю IPhone 8, IPhone Plus 8 і Apple Watch, – йдеться в повідомленні прес-служби мережі магазинів «Фокстрот. Техніка для дому». – Час проведення розіграшів і конкурсів прямо з місця події анонсує наш мега-позитивний ведучий. Просимо покупців стежити за анонсами, щоб скористатися шансом стати щасливим власником нового гаджета й іншої корисної техніки за вигідною ціною.

Нагадаємо, минулого року «Фокстрот» почав процес реформатів торгових площ: відкрив 15 абсолютно нових фірмових магазинів, зробивши акцент на магазини-флагмани, і оновив ще 15 супермаркетів. Це трирічна програма реновації, яка передбачає концептуальне оновлення мережі в розрізі асортименту, сервісу та комунікацій з покупцем. Спільно зі світовими виробниками техніки «Фокстрот» обладнав спеціальні категорійні сектори, розумні полки з інформацією про особливості товару, інноваційні напрямки, beauty-зону, геймер-сектор, «Розумний будинок» тощо. Як показав досвід 2018 року, такий формат робить вибір техніки для покупця більш комфортним і результативним.

Бажаю першому з низки запланованих реформатів-2019 успішного старту,  веселого свята відкриття та гарного результату й сподіваюся, що в такому форматі «Фокстрот» сподобається мешканцям Кропивницького, - побажав голова наглядової ради мережі «Фокстрот» Валерій Маковецький. – Це інвестиції не стільки у новий формат торгових залів, скільки у оновлення комунікації зі споживачами, у позитивні стосунки із покупцями.

Довідка. Бренд «Фокстрот» розвивається як омніканальний (офлайн і онлайн торгівля) і в 2019 році відзначає 25 років роботи в Україні. «Фокстрот. Техніка для дому»- – найбільша роздрібна мережа за кількістю магазинів і обсягами продажів електроніки та побутової техніки в Україні. Станом на початок 2019 року нараховує 162 магазини загальною торговою площею 153 тис. м кв. в 90 обласних і районних центрах України. Відвідуваність магазинів в 2018 році склала 27,8 млн чоловік. Під брендом «Фокстрот» розвивається інтернет-магазин foxtrot.com.ua, трафік відвідування якого сягає 8 млн відвідувачів на місяць. Діє програма лояльності «Фокс Клуб». На початок 2019 кількість учасників «Фокс клубу» перевищила 8,2 млн.

Група компаній ФОКСТРОТ розвиває бренди «Фокстрот. Техніка для дому, «Техношара» (рітейл побутової та електронної техніки), «Секунда» (часовий рітейл), а також DEPO't Center і Fantasy Town (управління нерухомістю в ГК ФОКСТРОТ). Керівники ГК ФОКСТРОТ – Валерій Маковецький і Геннадій Виходцев.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter