этот материал доступен на русском

1+1 media запускає продаж допрем'єрного показу серіалу «#ШКОЛА»

12:46, 26 лютого 2019
Вікно
56 0

Вартість перегляду нових серій раніше, ніж вони вийдуть в телеефірі, складе 49 грн. Купити ранній доступ та отримати можливість побачити продовження серіалу шанувальники зможуть вже з 1 березня.

Продаж допрем'єрного перегляду став першим експериментом діджитал-команди 1+1 media з платою за перегляд контенту на українському ринку. Раніше група монетизовувала свою відеобібліотеку використовуючи рекламну модель.

«Ми продовжуємо розвивати способи монетизації нашого контенту. Для того, щоб знайти свою ідеальну формулу, потрібна сміливість експериментувати. Ми зважилися почати з TVOD і для цього експерименту обрали новий сезон серіалу «# ШКОЛА». Цей продукт добре підходить для такого випадку, оскільки має лояльну аудиторію не тільки серед ТБ-глядачів, а й у користувачів мережі. Так, наприклад, перша серія першого сезону на YouTube зібрала понад 7,4 млн переглядів», – говорить діджитал-директор 1+1 media Анна Ткаченко.

«Продаж допрем'єрного перегляду нових серій в додатку дозволить медіагрупі відкрити для себе нове джерело монетизації. Міжнародний досвід свідчить про те, що розширення набору способів доставки ТБ-продукту збільшує його аудиторію. Тому ми, як і раніше, надаємо глядачеві варіанти перегляду контенту у будь-який зручний для нього спосіб, тільки цього разу розширивши нашу пропозицію ще одним форматом», – зазначає директор з маркетингових комунікацій 1+1 media Світлана Павелецька.

Нагадаємо, раніше 1+1 media запустила мобільний додаток 1+1 video для android-смартфонів з доступом до VOD-контенту групи. Бібліотека відео, до якої програма відкриває доступ, містить понад 23 тис. годин художніх і документальних фільмів, серіалів, розважальних шоу виробництва медіахолдингу. Крім того, користувачам 1+1 video доступні прямі трансляції телеканалів медіагрупи:   «1+1», «2+2», «ТЕТ», «ПЛЮСПЛЮС», «Бігуді», «УНІАН ТБ».

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter