этот материал доступен на русском

Група Ferrero затвердила консолідовану фінансову звітність станом на 31 серпня 2018 року з оборотом 10,7 млрд євро

17:48, 22 лютого 2019
Вікно
62 0

Ferrero International S.A., холдингова компанія Групи Ferrero, затвердила свою консолідовану фінансову звітність за рік, що завершився 31 серпня 2018 року. Згідно з даними станом на 31 серпня 2018 року, Група Ferrero включає в себе 94 компанії та 25 виробничих підприємств. Продукція Ferrero реалізується в понад 170 країнах світу — напряму або через авторизованих дистриб’юторів.

Не дивлячись на невизначену ситуацію на світовому ринку, а також серйозні виклики та тенденції, що спостерігалися в галузі, в 2017/2018 році Групі Ferrero вдалося зміцнити свої позиції й підтвердити досягнуті раніше результати. Ferrero продовжила інвестувати в розвиток своїх брендів, зберігаючи на високому рівні доходи від основної діяльності та розширюючи масштаби власних науково-дослідницьких проектів.

Група, на чолі якої стоять Голова правління Джованні Ферреро та Генеральний директор Лапо Чівілетті, завершила фінансовий рік із консолідованим оборотом в 10,7 млрд євро, що на 2,1% більше у порівнянні з попереднім звітним періодом (10,5 млрд євро).

Обсяг продажів готової продукції виріс на 3,5% (при постійному темпі зростання в 6,8%) в основному завдяки ринкам Німеччини, Італії, Польщі, Великобританії та США.

В перелік брендів, що стали лідерами з точки зору чистого обсягу продажів готової продукції, увійшли Nutella®, Kinder Joy, Kinder Bueno і Kinder® Chocolate.

Середня чисельність персоналу Групи в 2017/2018 фінансовому році склала 31 748 осіб, що перевищує показник 2016/2017 року (30 305 осіб). Станом на 31 серпня 2018 року в штаті компанії нараховувалось 35 146 співробітників (роком раніше, на 31 серпня 2017 року, чисельність персоналу складала 34 543 співробітники).

Протягом останнього звітного року Група продовжувала інвестувати в модернізацію та розширення своїх виробничих підприємств, втілюючи в життя стратегію сталого розвитку в повній відповідності до взятих на себе зобов’язань у підприємницькій і соціальній сферах. Реалізація ключових напрямків корпоративної стратегії дозволяє компанії постійно підвищувати якість і конкурентоздатність своєї продукції, приділяючи в той же час підвищену увагу таким аспектам, як свіжість і безпечність продукції, а також виконанню своїх зобов’язань в сфері охорони навколишнього середовища.

30 березня 2018 року Група Ferrero оголосила про придбання кондитерського бізнесу Nestle в США. В портфоліо Групи Ferrero тепер входять такі відомі американські бренди, як Butterfinger®, BabyRuth®, 100Grand®, Raisinets®, а також ексклюзивні права на бренд Crunch® на ринку США. Частиною цієї угоди було придбання двох виробничих підприємств в штаті Іллінойс.

Група продовжила свою стратегію технологічного розвитку за рахунок розширення своїх виробничих потужностей. Загальний обсяг капіталовкладень в цій сфері склав 673 млн євро. Найбільш значна частина від загального обсягу капіталовкладень прийшлась на основні виробничі засоби й обладнання (596 млн євро), головним чином в Італії, Німеччині, Канаді, Польщі та Бельгії. Група також продовжує інвестувати в будівництво нової штаб-квартири в Люксембурзі.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter