этот материал доступен на русском

Дипломат Дмитро Кулеба написав книжку про комунікацію та інформаційну самооборону

19:21, 13 лютого 2019
Вікно
50 0

Орієнтуючись на приклади з України, інших країн та досвід компаній, автор проаналізував, як відбувається війна за реальність та виокремив п’ять правил, які допоможуть у ній перемогти.  Основним поштовхом до написання книжки, яка з’явиться у видавництві #книголав, була анексія Криму та початок збройної агресії зі сторони Росії, адже тоді стало зрозуміло — брехня та маніпуляції, які поширювалися за допомогою інтернету – важлива частина цієї війни. Українське суспільство виявилося не готовим захищати свій інформаційний простір.

«Телебачення, соцмережі, онлайн-платформи і спільноти, реклама, блогери, фейки і декілька версій правди на будь-яку тему – все це оточує кожного з нас щохвилини. З усіх боків різні сили воюють за те, щоб вплинути на наше сприйняття реальності та схилити нас на свій бік. Ми й самі постійно, іноді несвідомо, воюємо. Книжка саме про те, як перемагати у цій війні за реальність. Читайте, якщо хочете знайти точку опори у вселенському інформаційному потопі, зрозуміти, як налаштована машина комунікативної війни і не дозволяти іншим маніпулювати вашими емоціями, переконаннями і вибором», – розповідає Дмитро Кулеба.

«Інтернет, безумовно, давно захопив світ і дозволяє не тільки заводити близьких друзів, але й створювати безліч можливостей для ворогів. Соціальні мережі та онлайн-спільноти можуть стати для нас лабіринтом з неправд, маніпуляцій, чужих домислів, вигаданих зрад і несправжніх перемог та створити хибну реальність. Книжка Дмитра як раз про те, як розібратись з цією новою частиною нашого життя та що робити, щоби не загубитись у вирі інформації та не дати себе ввести в оману. Мені здається, нам дуже важливо мати такий «посібник» з інформаційної безпеки, написаний простою мовою та зрозумілий для всіх», – зазначає співзасновниця видавництва #книголав Світлана Павелецька.

Ця книга буде корисна не лише медійникам та комунікаторам, але й усім тим, хто має сторінку в Facebook, любить читати Twitter, дізнається новини з сайтів інформагентств та взагалі використовує інтернет не лише для того, щоб подивитися смішні ролики. 

«Як вижити і не з’їхати з глузду в епоху fake news, твіттеру Трампа, російської пропаганди та дискусій про захист персональних даних? Дмитро Кулеба знає відповідь і дає практичні й точні поради. Ця книжка буде однаково цікава як простим споживачам новин, так і професіоналам комунікацій», – Севгіль Мусаєва, головна редакторка інтернет-видання «Українська правда».

20 гривень з кожного проданого примірника книжки перераховуватимуть у фонд «Повернись живим».

Книжка з’явиться у книгарнях на початку березня та вже доступна для передзамовлення.

_______________________________________________________________________

#книголав — українське видавництво, що працює з найкращою сучасною літературою і створює нові можливості для читачів та авторів. Ми різні, але кожному з нас не байдуже, на яку справу витрачати життя, у що вірити і що читати. Нам не все одно, що ти зробиш після того, як прочитаєш нашу книжку.

Наша місія полягає у тому, що ми видаємо книжку, її читають тисячі людей, люди змінюються самі та змінюють світ навколо себе. Ось чому ми так прискіпливо вибираємо книжки, а потім просуваємо їх, як божевільні.

Якщо мудру думку або цікаву ідею нікому не показувати, вона нічого не змінить.

Ми віримо в те, що у нашій країні можна робити по-справжньому круті речі. І вже за кілька років «Зроблено в Україні» стане нормою якості.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter