этот материал доступен на русском

Guess — бренд, який змінив наше враження про джинси

15:53, 03 січня 2019
Вікно
198 0
false

Чи може існувати світ без джинсів? За часів, коли дизайнери використовують денім у показах haute couture, важко уявити паралельний всесвіт, де все інакше. З високою або низькою посадкою, в щільно прилягаючі або вільні, завужені або розкльошені, джинси впевнено увійшли в життя сучасних людей і, здається, правлять світом моди. Але так було не завжди.

Популярними джинси стали лише в кінці 70-х - початку 80-х років двадцятого століття, коли брати Марчіано створили перші жіночі моделі Guess, які стали не просто одягом робочого призначення, але й дизайнерської річчю.

Відома в усьому світі своїм новаторським підходом в дизайні марка Гесс була заснована в 1981 році, після переїзду братів до Америки. Опинившись у країні великих можливостей, Марчіано швидко перейнялися любов'ю до джинсів і відкрили власне виробництво одягу з деніму. Колекції бренду відрізнялися американської сучасністю і європейської витонченістю, що й на сьогодні є ключовою характеристикою виробів лейбла.

Чоловічі моделі Guess відрізняються практичністю і якістю. І якщо впевненість у собі більшою мірою визначається тим, як ми виглядаємо, одяг марки точно відповідає високим стандартам, підкреслюючи характер чоловіка і демонструючи його індивідуальність.

Жіночі джинси Guess, окрім дизайну, приваблюють універсальним стилем і застосуванням технології push-up, здатної зробити форми ще більш спокусливими. Завдяки поєднанню вічної класики і останніх модних тенденцій, поява нових фасонів тільки підсилює актуальність моделей бренду. Велика різноманітність дозволяє вибрати пару, яка відповідає естетичним і стилістичним уподобанням, а виграшне поєднання простоти і сексуальності, втілене у кожній моделі, пасує як для повсякденного життя, так і для запальних вечірок.

Але не тільки модою стурбований бренд. Як затятий захисник екології, Guess постійно працює над створенням ЕКО колекції, застосовуючи новітні технології виробництва з мінімальним використанням небезпечних хімікатів, а також скороченням споживання води і електроенергії.

Можна припустити, що своєю популярністю джинси зобов'язані і кінематографу: Марлон Брандо, Джеймс Дін і Елвіс Преслі красувалися в денімі на сцені і в житті. Властивий джинсам стиль і свобода, символом якої вони є, зробили їх популярними, а сміливі дизайнерські рішення братів Марчіано підняли на новий рівень затребуваності.

Йшов час, змінювалися модні тенденції, на фешн арені з'являлися нові бренди, але мода на джинси не збавляє обертів ні на хвилину. Guess змусив світ подивитися на денім іншими очима, довівши, що джинси легко знайдуть своє місце навіть у сфері високої моди. І хоча сьогодні марка Guess — імперія, що виготовляє одяг, взуття та аксесуари, джинси, які свого часу визначили шлях її успіху, є основою кожної колекції.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter