этот материал доступен на русском

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» робить новий крок у реалізації ініціатив сталого розвитку компанії зі зменшення пластику: запускає у продаж багаторазові мішечки для фруктів та овочів

14:52, 07 грудня 2018
Вікно
59 0

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна», як частина великого міжнародного рітейлера METRO AG, підтримує глобальні тенденції щодо збереження навколишнього середовища. Компанія розуміє і приймає всю відповідальність перед світовою спільнотою за вплив, який чинить щоденне використання пластику на екологію планети. Саме тому сталий розвиток – один із основних напрямків діяльності METRO, як на глобальному, так і на локальному рівні. Тож підрозділ METRO в Україні продовжує робити конкретні кроки в цьому напрямку: з 9 грудня 2018 року в усіх торговельних центрах METRO в Україні окрім наявного на даний момент поліетиленового пакета «майка», відвідувачі магазинів зможуть купити багаторазовий мішечок для фруктів та овочів за ціною 28,90 грн з ПДВ. Такий товар має безліч переваг: мішечок придатний для багаторазового використання, зручний та дуже міцний, його зручно прати та він майже не займає місця.

Нагадуємо, що з червня 2018 року на всіх касах ТЦ METRO представлена альтернатива поліетиленовим біо-пакетам – еко-торба за ціною 29,90 грн з ПДВ. Матеріал даного виробу придатний до вторинної переробки. Після закінчення експлуатації еко-торби, кожен зможе передати її до пункту прийому вторинної сировини.

Ще одним кроком у впровадженні стратегії збереження навколишнього середовища є розміщення у відділах вагової продукції METRO (відділ «Фрукти та овочі», «Свіжа випічка») інформації для клієнтів  щодо способів зменшення використання одноразових пакетів. Наприклад, завдяки стікерам з вагою та ціною, наклеєними безпосередньо на продукти у випадках, коли це можливо.

«METRO входить до списку лідерів світового індексу сталого розвитку Dow Jones Index, як найкраща в секторі продуктового рітейлу, компанія. Тож, одним з ключових стратегічних завдань METRO AG до 2025 року є заміщення традиційного пластику на альтернативні види упаковки, що придатні до повторного використання, для подальшого переходу до замкнутої циркулярної економіки» – ділиться інформацією Олена Вдовиченко, Комерційний директор «МЕТРО Кеш енд Кері Україна».

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі METRO Cash & Carry  у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі; та двома магазинами оптової торгівлі «Бери-Вези» у Тернополі та Луцьку. За понад 14 років діяльності в Україні METRO Cash & Carry інвестувала в національну економіку понад 550 млн. євро. Обсяг продажів компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» за 2016/2017 фінансовий рік (жовтень 2016 р. – вересень 2017р.) склав 491 млн. євро. «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» входить до складу METRO AG. Більше інформації: www.metro.ua

METRO AG – провідна міжнародна компанія, що спеціалізується на оптовій торгівлі у сфері продуктового рітейлу. Компанія представлена у 35 країнах, з головним офісом у м. Дюссельдорф, Німеччина. Налічуючи понад 150 000 співробітників у світі, компанія досягла обсягу продажів у понад 37 млрд. євро у 2016/2017 фінансовому році (жовтень 2016 р. – вересень 2017р.) Компанія пропонує індивідуальні рішення для задоволення локальних та міжнародних потреб своїх оптових та роздрібних клієнтів. У своїй діяльності METRO впроваджує новітні стандарти обслуговування клієнтів, цифрові інновації та ефективну бізнес-модель, розвиваючи торговельні підрозділи METRO/MAKRO Cash & Carry та Real,  а також напрямок доставки та діджитал-проекти. Більше інформації: www.metroag.de

.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter