этот материал доступен на русском

«Фокстрот» та Приват24 розпочали продаж подарункових карток

18:01, 07 листопада 2018
Вікно
31 0

Після купівлі сертифікат можна надіслати безпосередньо на електронну пошту одержувача, роздрукувати або подарувати в електронному вигляді. Такий корисний подарунок діє на онлайн і офлайн-покупки в усій мережі «Фокстрот». 

«Наше завдання - зробити покупки в «Фокстрот» ще комфортніше і збільшити кількість лояльних бренду покупців, а партнерство з Приват24 сприяє його вирішенню, - коментує виконавчий директор «Фокстрот» В’ячеслав Поврознік. - Сервісні продукти, розроблені спільно з Приват24, підвищують ефективність комунікації з клієнтами, зміцнюють їх прихильність. В майбутньому це дозволить мільйонам клієнтів банку отримувати привілеї від «Фокстрот», не виходячи з онлайн-банку».

Подарункова карта «Фокстрот» діє без обмежень у більш ніж в 160 роздрібних магазинах «Фокстрот. Техніка для дому» по всій території України. 

Довідка. Мережа побутової техніки та електроніки «Фокстрот» була заснована в 1994 році і на сьогоднішній день є одним із лідерів українського ринку з роздрібного продажу аудіо-, відео-, побутової техніки, електроніки в своєму сегменті. Станом на жовтень  2018 компанія налічує 161 магазин. «Фокстрот» представлений в 90 обласних і районних центрах України, загальна торгова площа об'єктів складає 151 тис кв. м.  Фокстрот є абсолютним лідером в категорії магазинів побутової техніки за рівнем впізнаваності бренду, відвідування і покупок (81,2% за даними TNS Ukraine, MMI 2018/1. ЦА: Все 20-55 дох.ср. +). За даними similarweb.com інтернет-магазин foxtrot.ua відвідують щомісяця 5,3 млн користувачів інтернету. Кількість учасників програми лояльності «Фокс клуб» станом на середину 2018 перевищила 8 млн чоловік.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter