этот материал доступен на русском

Черкаський ТРЦ ДЕПО  розпочав радіоуроки-хвилинки української

15:57, 08 жовтня 2018
Вікно
166 0

5 жовтня об 11:45 перший радіоурок з української мови відбувся в черкаському ТРЦ ДЕПО: усі відвідувачі торговельного центру почули по  локальній радіомережі ТРЦ відповідь на непросте запитання: «Шопінг чи зАкупи?; здача чи решта? торговельний чи торгівельний? Брюки чи штани? 300 грамів чи 300 грам? Піти за хлібом чи по хліб?».

Події передував місяць ретельної підготовки: спочатку керівники двох черкаських закладів - 9 ї гімназія  та  ТРЦ Депо центр підписали Меморандум про співпрацю. Керівники, чиї об’єкти знаходяться по-сусідству, - управляючий директор ТРЦ Кононенко Олена та директор гімназії Ірина Топчій домовилися сприяти, аби українська мова в Черкасах не просто була, а була безпомилковою. Адже в побуті люди не так ретельно стежать за  якістю мови, як під час підготовки до виступу, відповідаючи на запити чи пишучи офіційні листи.

«Щодня у нас на очах відбуваються сотні процесів комунікації, які супроводжують купівлю–продажу, обслуговування і відпочинок, - розповідає Олена  Кононенко, управляючий директор ТРЦ ДЕПОТ. – Можна  сказати, що життя ДЕПО – це людське життя в мініатюрі. Часто можна почути в контексті слова, що прямо сказати «ріжуть вухо».  Аби вдосконалити мовлення наших співробітників та відвідувачів, ми вирішили створити на базі ТРЦ уроки-хвилинки  української мови – й тлумачити, роз’яснювати правильність  вживання тих слів, що найчастіше лунають в Депо-центрі».

Від слів партнери перейшли до справи: обрали обдарованих учнів, які є призерами чи переможцями різних мовних конкурсів, олімпіад, є успішними у вивченні української мови, підібрали разом з деповцями слова, що найчастіше звучать в ТРЦ.

На студїї звукозапису 9 гімназії діти записали 2-3 хвилинний ролик  про те  чи інше слово, його тлумачення, пояснили питання наголосу. А Деповці порахували найбільш відвідувані години та підготували систему радіо для трансляцій в ТРЦ.

 «Цей проект допоможе не тільки відвідувачам центру дізнатися більше про рідні слова, - говорить Ірина Топчій, директор гімназії. - Наші учні теж захопилися можливістю повчити, так би мовити, дорослих і провести своєрідні радіоуроки. Таким чином, школярі зайвий раз повторять правила правопису та звучання, а заодно й відчують себе у ролі диктора та вчителя одночасно. Їхнім рідним та друзям буде приємно завітати в цей час до центру та почути радіоурок».

На знак подяки талановитим учням, дитячий супермаркет  «Чудо Острів», що працює в ТРЦ Депо центр та є почесним партнером проекту, відзначив кожну дитину-диктора черкаської гімназії №9, завдяки яким українська мова в Черкасах тепер буде більш досконалою.

Довідка: у 2009 році компанія DEPOT Development Group (займається розвитком нерухомості в Групі компаній «ФОКСТРОТ») вивела на ринок бренд DEPO't Center™, який представлений мережею ТРЦ в регіонах України з чисельністю населення понад 50 тис. чоловік. Бренд DEPO't Center™ – це об'єднані загальною концепцією торговельно-розважальні, торговельно-офісні та торговельні центри. Маркетингова стратегія спрямована на розвиток культури шопінгу та відпочинку для всієї родини, надання великого вибору різних товарів, послуг, розважальних проектів. У торговій галереї представлені магазини всесвітньо відомих брендів і стильні бутики вітчизняних торгових марок.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter