«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» серед переможців національної бізнес-премії «Найкращий партнер року 2018»

18:14, 06 вересня 2018
Вікно
29 0

Компанія «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» стала переможцем національної бізнес-премії «Найкращий партнер року 2018» в номінації «Динаміка розвитку власних торгових марок».

Переможців премії визначили постачальники шляхом голосування. Вручення нагород відбулось 31 серпня 2018 у рамках десятої щорічної конференції «Private Label 2018: Формула синергії рітейлера та постачальника».

«Ми пишаємося кожним артикулом власних торгових марок METRO, які  наявні на полицях наших торговельних центрів. Керуючись потребами наших клієнтів, жорсткими вимогами до якості продукту та сертифікації виробника, команда «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» прагне зробити кожен товар під власною торговою маркою – особливим. Щоденно ми спрямовуємо всі наші сили на пошук асортименту, який зміг би здивувати нашого клієнта та збільшити його лояльність до мережі METRO.

У 2017 році компанія розпочала повний перегляд портфелю власних торгових марок METRO та їхнього асортименту. За минулі два роки ми виконали значну роботу, результати якої вже можна бачити на полицях METRO. Нова чітка структура власних торгових марок дозволила нам розмежувати їх за ціновим та товарним сегментом. Дана сегментація, метою якої стало бажання допомогти клієнтам отримати чітке розуміння, який продукт вони купують, вибираючи ту, чи іншу торгову марку, а також виправдати очікування клієнта – була  здійснена спеціально», – говорить Марина Добичіна, керівник відділу Власних торгових марок «МЕТРО Кеш енд Кері Україна».

«Фокус на асортименті середньої ціни під власною торговою маркою «METRO Chef» та «METRO Professional» дозволив нам за останній час увести на полиці наших магазинів більш, ніж 300 артикулів, багато з яких не мають аналогів на ринку власних торгових марок в Україні. Цей асортимент – це лише початок наших великих планів з розширення лінійки» – додає Марина Добичіна.

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі METRO Cash & Carry  у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі; та двома магазинами оптової торгівлі «Бери-Вези» у Тернополі та Луцьку. За понад 14 років діяльності в Україні METRO Cash & Carry інвестувала в національну економіку понад 550 млн. євро. Обсяг продажів компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» за 2016/2017 фінансовий рік (жовтень 2016 р. – вересень 2017р.) склав 491 млн. євро. «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» входить до складу METRO.

Більше інформації: www.metro.ua

METRO  – провідна міжнародна компанія, що спеціалізується на оптовій торгівлі у сфері продуктового рітейлу. Компанія представлена у 35 країнах, з головним офісом у м. Дюссельдорф, Німеччина. Налічуючи понад 150 000 співробітників у світі, компанія досягла обсягу продажів у понад 37 млрд. євро у 2016/2017 фінансовому році (жовтень 2016 р. – вересень 2017р.) Компанія пропонує індивідуальні рішення для задоволення локальних та міжнародних потреб своїх оптових та роздрібних клієнтів. У своїй діяльності METRO впроваджує новітні стандарти обслуговування клієнтів, цифрові інновації та ефективну бізнес-модель, розвиваючи торговельні підрозділи METRO/MAKRO Cash & Carry та Real,  а також напрямок доставки та діджитал-проекти. Більше інформації: www.metroag.de.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter