этот материал доступен на русском

«Фокстрот» представив три нові рекламні ролики: Back to School, «Пральні машини», «Бонуси»

13:42, 03 вересня 2018
Вікно
26 0

Комунікаційна тема року найбільшого рітейлера побутової техніки та електроніки «Фокстрот знайшла продовження в кінці цього літа: в мережі Інтернет та на телеканалах України з'явилися нові рекламні ролики компанії «Фокстрот»:

https://vimeo.com/286156349

https://vimeo.com/286156226

https://vimeo.com/285250757

Ролики вийшли яскравими, позитивними, динамічними, та ще раз підтвердили позиціонування «Фокстроту» як комфортного, стильного й сучасного бренду.

Зйомку нових рекламних роликів для найбільшої роздрібної торгової мережі «Фокстрот» вдалося провести усього за один день завдяки креативному діджитал-агентству Grape та продакшен студии «А-продакшен». За планом, монтаж було завершено на початку серпня, а сама рекламна кампанія стартувала в середині місяця. Таким чином, у цільової аудиторії достатньо часу, щоб відвідати оновлений «Фокстрот», взяти участь в акціях і купити вподобані товари.

- За допомогою емоцій ми передали нашим покупцям посил, що оновлений «Фокстрот» готовий до осіннього сезону і періоду Back to school. «Фокстрот» модний і традиційно надійний, тому покупець може бути впевненим у виборі нашого магазину для шопінгу, і бути з нами таким же стильним і сучасним, - прокоментував Руслан Клименко, в.о. директора з маркетингу мережі «Фокстрот».

«В ролики ми додали ще більше гумору: для цього з гір спустився колоритний ватажок шотландського сімейного клану і під звуки волинки закликав не втратити можливість скористатися вигідними пропозиціями. А «троє в човні, не рахуючи собаки» породи коргі влаштували заплив. Тільки цього разу, не по Темзі, а по магазину «Фокстрот» в пошуках пральних машин, техніки і бонусів», - зазначив СEO агентства Grape Юрій Гладкий.

До середини серпня тільки в інтернеті ролики переглянуло більше двох мільйонів користувачів. Телеаудиторія нової рекламної роботи «Фокстроту» склала 23 млн глядачів.

CREDITS:

Client: Фокстрот

Acting Chief Marketing Officer: Руслан Клименко

Art Director, Head of Marketing Design Group: Алексей Пеньуэлас и Кальдерон

Agency: Grape

CEO: Юрій Гладкий

COO: Олена Саливон

Account Manager: Марина Мартинова

Creative Director: Кирило Чистяков

Senior Copywriter: Ната Цвєткова

Junior Copywriter: Микола Безкровний

Art Director: Настя Клещова

Production: Aproduction

Executive Producer: Олена Єгорова

Line Produce: Роман Карнаухов

Director: Максим Ксенда

1st AD: Маріко Атаманенко

DOP: Ярослав Пілунський

Довідка: Торгова мережа «Фокстрот» в серпні 2018 налічувала 161 супермаркет в 90 містах України. Торгова площа мережі становить 151 тис кв м. «Фокстрот» є абсолютним лідером в категорії магазинів побутової техніки за рівнем впізнаваності бренду, відвідування і покупок (81,2% за даними TNS Ukraine, MMI 2018/1. ЦА: Все 20-55 дох.ср. +).

За даними similarweb.com інтернет-магазин foxtrot.ua відвідують щомісяця 4, 4 млн користувачів інтернету. Кількість учасників програми лояльності «Фокс клуб» за станом на середину 2018 перевищило 7 млн ​​чоловік.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter