Для Atlas Weekend «Фокстрот» приготував зону розваг

11:34, 05 липня 2018
Вікно
96 0

3 липня стартував один з найбільших фестивалів Східної Європи Atlas Weekend, на якому представлена ​​локація українського рітейлера електроніки «Фокстрот».

Активності від «Фокстрот» будуть доступні відвідувачам усі шість днів роботи фестивалю. Перші гості вже змогли оцінити переваги бренд-зони «Фокстрот». Увагу молоді привернув спеціальний трек, на якому можна покататися на сігвеях, зокрема, гіробордах і електровелосипедах. Для безпеки цю ділянку по всьому периметру спеціально огородили шинами.

Локація «Фокстроту» оснащена фотозонами, які не залишать байдужими численних любителів селфі і фотосессій.

Для шанувальників легкого екстриму створена можливість для гри в плей-стейшн і знайомство з керуванням польотами дронів.

 «Фокстрот» подбав і про тих, у кого на Atlas Weekend розрядилися мобільні пристрої: в бренд-зоні працює спеціально обладнана станція. В очікуванні підзарядки можна комфортно відпочити на великих м'яких пуфах корпоративних кольорів «Фокстроту».

Для інформативного наповнення продумані ділянки, де можна ознайомитися з особливостями нової техніки від виробників. Наприклад, торгова марка Delongi, яка займається виробництвом машин для приготування кави, продемонструвала їх переваги на Atlas Weekend в бренд-зоні «Фокстроту».

Прихильникам чистоти і порядку пропонується оцінити технічні характеристики парової праски від Braun і познайомитися з роботами-пилососами від Samsung.

Для тих, хто любить смачно поїсти, надана можливість приготувати м'ясо і овочі на грилі від Tefal. Торгова марка з особливим шиком демонструє роботу своїх опти-грилів.

У бренд-зоні «Фокстроту» все продумано до дрібниць, щоб кожен відвідувач неодмінно відшукав розваги на свій смак в очікуванні виступу улюблених артистів на музичному фестивалі.

Відповідальне завдання щодо організації активностей для багатотисячних відвідувачів фестивалю Atlas Weekend бренд «Фокстрот» довірив своєму надійному партнеру - івент-агенції Lioncom.

Довідка: мережа «Фокстрот» в червні 2018 налічує 158 супермаркетів в 90 містах України торгівельною площею 151 тис. кв. м. «Фокстрот» є абсолютним лідером в категорії магазинів побутової техніки за рівнем впізнаваності бренду, відвідування і покупок (81,2% за даними TNS Ukraine, MMI 2018/1. ЦА: Все 20-55 дох.ср. +). Кількість учасників програми лояльності «Фокс клуб» на початок 2018 року досягла 7 млн ​​осіб. Бренд «Фокстрот» розвивається в форматі омніканальності, поєднуючи онлайн і офлайн торгівлю.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter