METRO запускає нову глобальну маркетингову кампанію, бренд-амбасадором якої в Україні стане Віктор Тітов, голова Південної асоціації шеф-кухарів

13:27, 02 липня 2018
Вікно
44 0

Київ, 02 липня 2018 року – Слідуючи своєму покликанню «Стати лідером з підтримки незалежного бізнесу», компанія METRO запускає глобальну брендинг-кампанію, направлену на всебічну підтримку професійних клієнтів у всьому світі.

Власники бізнесів щодня долають безліч проблем та перешкод на своєму шляху, успіх їхньої справи вимагає від них абсолютного залучення та повної віддачі. Ось чому за допомогою нової бренд-кампанії METRO привертає увагу до професіоналізму, зусиль та енергії незалежних підприємців у всьому світі. З новим слоганом «Наш бізнес – успіх наших клієнтів», компанія підкреслює свою підтримку цим підприємцям, та доводить її чіткими діями: з кожної країни присутності METRO обрано клієнтів, які стануть обличчям бренд-кампанії, а METRO слідкуватиме за їхніми історіями та підтримуватиме їх на шляху до досягнення своєї мети.

Бренд-амбасадором METRO від України став Віктор Тітов, голова Південної асоціації шеф-кухарів України, метою якого є зробити українську кухню всесвітньо відомою.

«Для мене українська кухня, перш за все, означає традицію понад усе. Є такий чудовий вислів: “Ти є те, що ти їси”. Я хочу, щоб українці їли українську їжу, насолоджувались нею і цінували. Я хочу, щоб вони продовжували любити інші кухні, відвідувати ресторани та інші країни, але кухня своєї Батьківщини завжди залишалась в їхніх серцях, – розповідає Віктор Тітов. Однією з моїх основних цілей є відкриття в Одесі українського ресторану, який покаже людям сучасну українську кухню, з використанням українських продуктів. Я впевнений, що ми маємо все, щоб показати світу різноманітність української кухні і наші якісні продукти.Багато років тому, коли я працював по всій Європі, я вперше зустрівся з METRO. Через деякий час METRO відкрила свій перший магазин в Україні і ми почали нашу співпрацю з першого дня. METRO – це один з ключових партнерів з яким ми працюємо, але я думаю, що вони будуть основним і єдиним партнером в майбутньому. Я сподіваюсь, що в рамках нашої співпраці, ми зможемо багато досягнути разом, відвідати багато конференцій і заходів, щоб показати українську кухню на міжнародній арені».

Віктор Тітов заснував Південну асоціацію шеф-кухарів два роки тому. За цей час було проведено низку заходів, таких як національні кулінарні змагання та майстер-класи для самовдосконалення шеф-кухарів, головною метою яких було просвітити світ про українську кухню та отримати міжнародне визнання. У листопаді 2017 року «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» підписала меморандум з 4-ма ключовими асоціаціями шеф-кухарів України, у тому числі і Південною.

«Обслуговуючи понад 21 мільйон клієнтів у всіх країнах своєї присутності, МЕТRО щодня доводить свою відданість їм не лише словами, а і справами: так, щороку, кожного другого вівторка жовтня ми святкуємо міжнародний день підприємця; пропонуємо додаткові digital-послуги для HoReCa; проводимо спеціалізовані семінари, фестивалі; підтримуємо галузеві заходи, тощо, – коментує Оксана Кулікова, Директор з маркетингу «МЕТРО Кеш енд Кері Україна». Ця глобальна кампанія стала наступним логічним кроком METRO у своєму зобов’язанні щодо підтримки власників приватного бізнесу та їх успіху. Амбітна мета Віктора Тітова знаходить відгук і серед інших українських шефів та рестораторів, тому у майбутньому ми плануємо долучати ще більше наших професійних клієнтів до співпраці з METROна міжнародному рівні. Адже ми в METRO працюємо задля успіху Віктора і мільйона інших підприємців у світі!»

У рамках співпраці з Віктором Тітовим, «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» планує стати платформою для популяризації української кухні на міжнародному рівні за допомогою низки спільних активностей та заходів, у тому числі участі Віктора у важливих кулінарних заходах в ЄС. 

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі METRO Cash & Carry  у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі; та двома магазинами оптової торгівлі «Бери-Вези» у Тернополі та Луцьку. За понад 14 років діяльності в Україні METRO Cash & Carry інвестувала в національну економіку понад 550 млн. євро. Обсяг продажів компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» за 2016/2017 фінансовий рік (жовтень 2016 р. – вересень 2017р.) склав 491 млн. євро. «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» входить до складу METRO AG. Більше інформації: www.metro.ua

METROAG – провідна міжнародна компанія, що спеціалізується на оптовій торгівлі у сфері продуктового рітейлу. Компанія представлена у 35 країнах, з головним офісом у м. Дюссельдорф, Німеччина. Налічуючи понад 150 000 співробітників у світі, компанія досягла обсягу продажів у понад 37 млрд. євро у 2016/2017 фінансовому році (жовтень 2016 р. – вересень 2017р.) Компанія пропонує індивідуальні рішення для задоволення локальних та міжнародних потреб своїх оптових та роздрібних клієнтів. У своїй діяльності METRO впроваджує новітні стандарти обслуговування клієнтів, цифрові інновації та ефективну бізнес-модель, розвиваючи торговельні підрозділи METRO/MAKRO Cash & Carry та Real,  а також напрямок доставки та діджитал-проекти. Більше інформації: www.metroag.de.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter