Новий “Фокстрот” в Києві - нова традиція прапору над магазином у новому форматі

15:53, 24 квітня 2018
Вікно
213 0

Магазином на Позняках ритейлер продовжує низку відкриттів торгових точок у новому форматі зразка 2018 року, обслуговує покупців в концепції «омніпростір» та розважить на святі інтерактивами та акціями

27 квітня  в торгово-розважальному центрі RIVE GAUCHE, розташованому в мікрорайоні Позняки на Лівому березі Києва (вул. Здолбунівська, 15 А) відбудеться свято відкриття нового магазину «Фокстрот» у новому форматі.

Новий столичний «Фокстрот» - дев’ятнадцятий серед київських магазинів ритейлера. Він має загальну площу 647 м2, розмір торговельної площі становить 570 м2. У новому форматі організовано спеціальне зонування, увага приділена категоріям товару, які зібрані в зручні катмени - сектори від брендів. Є сектори з найбільш запитуваними товарами (б’юті-техніка), геймерський сектор (з товарами для широкої аудиторії, а не лише для геймерів) тощо. Новий магазин працює в концепції «омніпростір»: якщо покупець бажає отримати товар, не представлений на полиці супермаркету, продавець-консультант допоможе вибрати товар в онлайн-магазині серед більш ніж 20 000 товарних позицій. У торговому залі нового столичного «Фокстроту» багато уваги приділено сектору «покупка в інтернеті» та «пікап: замов в інтернеті – забери в магазині».

З 27 по 29 квітня на честь свята відкриття в новому «Фокстроті» заплановані активні комунікації з покупцями: вперше магазин стартує не церемонією перерізання стрічки, а підняттям прапора, унікального атрибута саме цього «Фокстроту».

- Так ми підкреслюємо не лише особливість кожної торгової точки, а й цінність  кожного клієнта, його важливість для нас, - розповідає директор з маркетингу Олексій Філановський. – На кожному оновленому «Фокстроті» буде свій унікальний прапор, його підняття в перший день роботи засвідчить готовність колективу надати комфорт та радість кожному, хто прийде в «Фокстрот» за позитивними враженнями від бездоганної покупки. Це маркетинг добрих емоцій, на який ми робимо акцент в оновлених торгових точках.

До свята у «Фокстроті» спланували цікаві інтерактиви у стилі шотландських розваг – віртуальне мисливство у VR-секторі (зоні віртуальної реальності з можливістю демонстрації новинок і тестування техніки), змагання з міні-гольфу, яскраві фотозони, що відповідають загальному комунікаційному посилу нової рекламної компанії «вперед за бездоганністю!».

Під час свята відкриття на відвідувачів чекають акційні пропозиції: продаж товарів зі знижками до -40% на всі групи товарів, спеціальні цінові пропозиції від популярних брендів.

Нагадаємо, що 20 та 22 квітня відбувся рестайлінг «Фокстроті» в Харкові й Одесі: в новому стилі запрацювали магазин «Фокстрот» в Одесі, пр-т. Небесної Сотні, 2 торговельною площею 977 м2 та магазин в Харкові  на пр. Перемоги, 62 торговельною площею 1265 м2.

Довідка: станом на квітень 2018 року в Україні налічувалось 159 супермаркетів ТМ «Фокстрот. Техніка для дому». Магазини представлені в 90 обласних і районних центрах України, їх торгова площа складає близько 151 000 кв.м. На початку 2018 року у «ФОКС клубі» кількість учасників становить 7 млн осіб.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter