День захисту прав споживача: дракон, студенти та фіскальні чеки

14:22, 19 березня 2018
Вікно
117 0

false

У рамках Х Консумерського фестивалю активісти Творчого рекламного об'єднання студентів кафедри маркетингу та реклами КНТЕУ підготували фотозону-флешмоб, освітній стенд і відео-експозицію рекламних робіт, присвячених популяризації фіскального чека.

Найбільший інтерес викликав інтерактивний стенд, який міг доповнити кожен учасник флешмобу: «сірий» дракон зображав небезпеку, яку містить у собі ринок товарів, які потрапили в Україну без офіційного митного контролю і при покупці яких не видають фіскальний чек. А ось на щит поруч з драконом кожен міг наклеїти свій фіскальний чек і зміцнити захист споживача від нелегального товару.

Студенти, школярі, викладачі та гості із задоволенням підтримали цей флеш-моб, а також фотографувалися в фото-зоні.

Завідувач кафедри маркетингу та реклами, доктор економічних наук Євген Ромат розповів про те, що один з кейсів творчого батлу «Рекламний полігон», який в 2017 році відбувся в Одесі, був присвячений популяризації ідеї фіскальних чеків як надійного способу ідентифікації продавця і запорука його відповідальності за якість товару і послуги. Відеостенд з найбільш вдалими роботами конкурсантів доповнював експозицію.

false

Алевтина Білецька, прес-секретар Групи компаній «ФОКСТРОТ», незмінний партнер університету, приєдналася до привітань і як представник бізнесу підтримала ініціативу студентів.

«Настала ера маркетингу емоцій, і сьогодні продавці змагаються за лояльність покупця не тільки продукцією, для нас важливо зробити покупця щасливим, адже він знову повернеться на нашу інтернет-сторінку або в магазин за щастям-покупкою, - пояснила активність бренду в сфері захисту прав споживачів Алевтина Білецька. - Захищаючи права споживача, ми оберігаємо його комфорт, зміцнюємо лояльність, збільшуємо нашу конкурентну перевагу, а значить підсилюємо позиції на ринку».

До свята в КНТЕУ приєдналися і почесні гості: голова державної служби з питань захисту прав споживачів Володимир Лапа і Костянтин Грубич, журналіст, ведучий телепрограми «Знак якості», відомий захисник прав споживачів і борець за високу якість товарів, не забуваючи про свої журналістські обов'язки, тут же, біля дракона, створив власний репортаж з місця подій.

Довідка: у рамках стратегії корпоративної соціальної відповідальності бренд «Фокстрот» реалізує низку освітніх проектів. У 2014 р. ГК «Фокстрот» підписала договір про співпрацю з Київським національним торговельно-економічним університетом, посиливши ініціативи викладачів і студентів КНТЕУ власних ініціатив щодо розвитку галузі. Фахівці бізнесу відвідують відкриті лекції в КНТЕУ, консультують викладачів, як роботодавці, очолюють профільні екзаменаційні комісії. В кінці 2014 спільними зусиллями фахівців «Фокстроту» і наукових співробітників КНТЕУ розроблено інноваційний в ритейлі методичний посібник «Маркування електропобутових товарів і телерадіотоварів: посібник для співробітників роздрібної торгівлі».

У 2015 році Група компаній «Фокстрот» ініціювала створення першого професійного стандарту для «Продавця-консультанта непродовольчих товарів» на базі компетенцій продавців-консультантів ТМ «Фокстрот. Техніка для дому». У 2016 році розроблений спільно з 11 ритейлерами галузі і преподователеями КНТЕУ оригінал професійного стандарту продавця-консультанта непродовольчих товарів розміщено у загальнонаціональному Репозитарії професійних кваліфікацій Федерації роботодавців України.

false

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter