Мультиплатформному проекту FootballHub виповнюється 1 рік

14:54, 19 лютого 2018
Вікно
77 0

Рік тому група «1+1 медіа» запустила новий мультиплатформний проект для соціальних мереж − FootballHub, який об’єднав усі види ЗМІ та став однією із найшвидше зростаючих футбольних платформ в Україні. За 12 місяців роботи команди сумарна кількість фолловерів на сторінках проекту в facebook, twitter, instagram та YouTube-каналі досягнула 136 746 підписників і зібрала понад 30 мільйонів переглядів відео.

Протягом 2017 року журналісти платформи забезпечували своїй аудиторії гарячі стріми із найцікавіших матчів в Україні та з-за їх лаштунків, створювали унікальний контент завдяки нетиповим рубрикам, проводили ексклюзивні інтерв’ю із найвпливовішими людьми зі сфери футболу та спорту в цілому. Гостями сюжетів були Євген Коноплянка, Артем Мілевський, Євген Хачеріді, Олег Гусєв, Олександр Алієв, Олег Блохін, Андрій Шевченко, Олександр Усік та багато інших.

«Перший рік разом із FootballHub по-справжньому вражав своєю динамікою та іншим підходом до футбольної журналістики. Разом із найвідомішими футболістами ми проводили унікальні вікторини, дізнавалися про спортивне харчування, брали участь у фітнес-сесіях, організовували круті кібербатли, обговорювали футбольний гламур, влаштовували дитячі прес-конференції та долучалися до музичних експериментів. Знаю напевне, що далі – наша команда не збавить обертів та продовжить готувати для глядачів оригінальний футбольний контент», − коментує Олександра Лобода, журналіст проекту FootballHub, ведуча телеканалу «2+2».

Другий рік роботи проект розпочинає із редизайну власної айдентики. Оновлений логотип представлений у п’яти брендових кольорах, що дозволяє платформі постійно змінюватися для своєї  діджитальної аудиторії.

«Тільки за перший рік своєї роботи проект FootballHub вже встиг здобути прихильність у величезної кількості футбольних прихильників та стати одним із топових цифрових каналів отримання інформації про футбол. І ми продовжимо таку позитивну динаміку здобуття лояльності аудиторії. Цього року наша мета – подвоєння загальної кількості підписників та вихід на прибутковість проекту. Вже у найближчому майбутньому плануємо вибудувати стратегію позиціонування форматів контенту окремо для кожної соцмережі і, зокрема, націлені отримати срібну кнопку YouTube», − коментує Олександр Козаченко, керівник проекту FootballHub, керівник управління зовнішньої дистрибуції відеоконтенту 1+1 медіа.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter