«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» пропонує своїм клієнтам нові цифрові рішення на основі новітніх хмарних сервісів

13:46, 19 лютого 2018
Вікно
242 0

Компанія METRO завжди прагне надавати своїм клієнтам найкращий сервіс у зручному для них форматі. Саме тому «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» стала на шлях впровадження нових цифрових технологій на основі хмарних сервісів. Одним з таких рішень став Corezoid – інноваційний продукт для автоматизації будь-яких процесів у компанії й керування ними, а також технікою та програмним забезпеченням у режимі реального часу. Corezoid реалізує концепцію, у рамках якої програмне забезпечення не створюється з нуля, а збирається, як із блоків конструктора, щоб гарантувати швидкість, зручність та ефективність. 

За допомогою цього ефективного інструмента «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» у співпраці з компанією Middleware (США) оновила мобільний додаток METRO C&C.

У новому додатку форма реєстрації та входу максимально спрощена. Це дозволяє користувачеві швидко розпочати роботу з METRO C&C, лише ввівши до відповідного поля контактний номер телефону чи просканувавши свою картку клієнта METRO. При цьому всі особисті дані користувача надійно захищені.

Окрім цього, новий мобільний додаток надає можливість всім, у кого ще немає картки METRO, автоматично стати клієнтом компанії: при першому завантаженні додатку користувач може відразу згенерувати електронну картку, якою можна користуватися миттєво та не потрібно додатково реєструвати в торговельному центрі. А всі каси в METRO вже обладнано спеціальними сканерами для зчитування електронних карток з екрану смартфона.

Завдяки новому вигляду інтерфейсу та меню, користувачеві відкривається швидкий та зручний доступ до всіх можливостей додатка.

Також у додатку доступний електронний каталог METRO. У ньому зібрані всі актуальні акції, знижки та вигідні пропозиції мережі.

Щоб швидше дістатися до найближчого торговельного центру METRO, в оновленому додатку METRO C&C передбачена детальна карта з можливістю прокладання найзручнішого маршруту в декілька етапів, а також завжди доступні актуальні графіки роботи всіх магазинів мережі та контактні телефони.

Окрім зручного мобільного додатка, за допомогою хмарного сервісу Corezoid  «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» створила для клієнтів мережі можливість реєстрації картки клієнта через один з найпопулярніших в Україні месенджерів за допомогою спеціального боту. Варто зазначити, що METRO є першим рітейлером в Україні, який почав реєструвати клієнтів через месенджер, адже система Corezoid дозволяє видавати електронні картки клієнта METRO, відправляючи їх безпосередньо на месенджер.

Мартін Шумахер, генеральний директор «МЕТРО Кеш енд Кері Україна»: «Світ швидко змінюється і ми повинні змінювати і свій бізнес. Комплексний підхід до стратегічних змін в «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» реалізується за допомогою розвитку цифрових інновацій і покращення електронної комерції компанії. Керуючись місією задовольнити всі потреби своїх клієнтів, «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» має намір за допомогою Corezoid покращити процес реєстрації клієнтів; побудувати персоналізовану комунікацію з клієнтами, враховуючи їхні вподобання; підготувати підґрунтя для проведення сегментованих кампаній».

Олександр Витязь, засновник і генеральний директор компанії Middleware: «Нам доволі цікаво працювати над спільним проектом з компанією, яка є одним з найбільших гравців на європейському продуктовому ринку. Адже саме на такому масштабному майданчику, як торговельні центри METRO, які функціонують в 15 містах України, ми можемо розкрити всі можливості нашої операційної системи Corezoid, а «МЕТРО Кеш енд Кері Україна», в свою чергу, – зробити наступний крок для надання найкращого сервісу своїм клієнтам».

 «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» продовжує працювати над розширенням функцій своїх цифрових технологій, щоб найближчим часом надавати покупцям мережі ще кращий сервіс та більше можливостей для швидких та зручних покупок.

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі METRO Cash & Carry  у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі; та двома магазинами оптової торгівлі «Бери-Вези» у Тернополі та Луцьку. За понад 14 років діяльності в Україні METRO Cash & Carry інвестувала в національну економіку понад 550 млн. євро. Обсяг продажів компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» за 2016/2017 фінансовий рік (жовтень 2016 р. – вересень 2017р.) склав 491 млн. євро. «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» входить до складу METRO.

Більше інформації: www.metro.ua

__________________

METRO – провідна міжнародна компанія, що спеціалізується на оптовій торгівлі у сфері продуктового рітейлу. Компанія представлена у 35 країнах, з головним офісом у м. Дюссельдорф, Німеччина. Налічуючи понад 150 000 співробітників у світі, компанія досягла обсягу продажів у понад 37 млрд. євро у 2016/2017 фінансовому році (жовтень 2016 р. – вересень 2017р.) Компанія пропонує індивідуальні рішення для задоволення локальних та міжнародних потреб своїх оптових та роздрібних клієнтів. У своїй діяльності METRO впроваджує новітні стандарти обслуговування клієнтів, цифрові інновації та ефективну бізнес-модель, розвиваючи торговельні підрозділи METRO/MAKRO Cash & Carry та Real,  а також напрямок доставки та діджитал-проекти. Більше інформації: www.metroag.de.

Компанію Middleware засновано в серпні 2014 р. з реєстрацією в США. Представницький офіс знаходиться у м. Редвуд, штат Каліфорнія, США, а офіс розробників – у м. Дніпро, Україна. Штат компанії складає 62 співробітника. До числа найбільших клієнтів Middleware входять такі компанії як: Western Union, METRO Cash&Carry, AVON, «ПриватБанк», TBC Bank, Tsesna Bank. Головні продукти: Corezoid Process Engine, Sender Communication Engine, Deepmemo Rules Engine.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter